összes készség pályázat - pályázatok - pályázati hírek - forrásfigyelés

Hol vannak a menüpontok? Ha menüpontokat hiányol, húzza az egeret a „Pályázati hírek” menüpontra!


Kiemelt pályázatok

Nyílt köznevelési pályázat a szomszédos államokban élő magyarokról szóló 2001. évi LXII. törvény 1. § (1) bekezdésében felsorolt országok területén megrendezésre kerülő ,,Szülőföldi anyanyelvi tematikus szaktábor támogatására

Pályázat környezetvédelmi és kulturális, határon átnyúló együttműködésének támogatására a magyar-szlovák határ mentén










MProjectPályázat nyilvántartás:


Pályázat hírek

készség pályázatok

,,Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című (EFOP-3.2.13-17) felhívás lezárása

2019. április 16. 

A rendelkezésre álló kötelezettségvállalási keret kimerülésére tekintettel 2019. április 16-tól az „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás lezárásra kerül.

Digitális Témahét

2019. április 15. 

Cikkíró- és interaktív pályázatot hirdet a Vodafone Magyarország Alapítvány az április 8-12. között negyedik alkalommal megrendezett Digitális Témahét alkalmából. Az Alapítvány és az országos program célja közös: ösztönözni az okos eszközök kreatív és minél sokoldalúbb használatát az iskolai oktatásban, ezáltal fejlesztve a digitális kompetenciát alkotó készségeket, képességeket.

Új pályázati felhívások a kétoldalú tudományos és technológiai (TéT) kapcsolatok erősítésére

2019. április 15. 

Az NKFI Hivatal az idei évben is meghirdeti a kétoldalú tudományos és technológiai (TéT) együttműködéseket támogató pályázatát. Az idei felhívás újdonsága, hogy a nevesített relációk (ebben az évben francia és osztrák) mellett lehetőség lesz arra is, hogy bármely európai és Európán kívüli ország partnerintézményével tudományos együttműködést indítsanak a hazai kutatók a pályázat keretében, amennyiben pályázatuk magas szakmai minőséget képvisel és a fogadó intézmény szakmai elkötelezettsége és együttműködési készsége igazolható.

Meseíró pályázat a hulladékgazdálkodással kapcsolatos lakossági szemléletformálás és a környezettudatos gondolkodás erősítése céljából

2019. február 4. 

A Bodrog Egyesület és a Zöld Kör meseíró pályázati felhívása a hulladékgazdálkodással kapcsolatos lakossági szemléletformálás és a környezettudatos gondolkodás erősítése érdekében ezúton oktató szándékkal meseíró pályázatot hirdetnek meg a téma iránt elkötelezett, kiemelkedő készségekkel rendelkező ötletgazdáknak. A pályázók köre Magyar nyelven írók, magyar és nem magyar állampolgárok egyaránt (alsó és felső korhatár nélkül). A pályázat […]

A digitális kompetenciafejlesztés a versenyképesség kulcsa! – Piac & Profit interjú Andorka Miklóssal

2019. január 7. 

Tízből öt magyar nem boldogulna egy számítógéppel, de a rendszeres internetezők harmada is gondban van egy online vásárlásnál. Ezzel nem csak az EU-tagországok között, de globálisan is nagyon lemaradtunk a fejlett országok mögött, márpedig az elkövetkező évtizedekben egyre több munkakörben lesz szükség digitális kompetenciákra. Az alapvető digitális készségekkel rendelkezők aránya 50 százalék körüli a magyar [...] The post A digitális kompetenciafejlesztés a versenyképesség kulcsa! – Piac & Profit interjú Andorka Miklóssal appeared first on MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt..

Módosult az ,,Idegen nyelvi készségek fejlesztése című felhívás

2018. december 7. 

Értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Idegen nyelvi készségek fejlesztése” című (GINOP-6.1.3-17 kódszámú) felhívásban módosult az alábbiak szerint a projekt végrehajtására rendelkezésre álló időtartam:

Pályázat álláskeresők vállalkozóvá válásának támogatására

2018. november 15. 

Magyarország Kormányának pályázati felhívása álláskeresők által megalapított vállalkozások induló költségeik támogatása céljából. A felhívásra a Magyar Államkincstár nyújthat be támogatási kérelmet. A program célja Magyarország kevésbé fejlett régióinak területén új egyéni, vagy mikrovállalkozás indítását tervező, vállalkozói szemlélettel rendelkező 30 év feletti álláskeresők felkészítése saját vállalkozásuk indítására, üzleti tervük kialakításához nyújtott ismeret- és készségfejlesztéssel, a jóváhagyott üzleti terv alapján indított vállalkozásuk tőketámogatásával.

Módosult ,,A felsőoktatásba való bekerülést elősegítő készségfejlesztő és kommunikációs programok megvalósítása, valamint az MTMI szakok népszerűsítése a felsőoktatásban című felhívás

2018. szeptember 19. 

PalyazatMenedzser.hu : Több mint 700 aktuális kiírás! : Palyazatmenedzser.hu ( Singing Sweet home Alabama all summer long )

Vedd a kezedbe a jövődet

2018. szeptember 10. 

A 21. században elengedhetetlen, hogy a fiatalok ne rendelkezzenek olyan készségekkel, mint a kreativitás, problémamegoldás, kommunikáció vagy a vállalkozói szemlélet.

Módosult az ,,Idegen nyelvi készségek fejlesztése című (VEKOP-8.5.1-17 kódszámú) pályázati felhívás

2018. június 15. 

PalyazatMenedzser.hu : Több mint 700 aktuális kiírás! : Palyazatmenedzser.hu

Az álláskeresők vállalkozóvá válását elősegítő tőkejuttatás támogatás igénybevétele - Heves megye

2018. április 27. 

A támogatás célja A Heves megyében, legalább egy hónapja nyilvántartott álláskeresők, illetve rehabilitációs járadékban vagy rehabilitációs ellátásban részesülő személyek vállalkozói készségének, hajlandóságának előmozdítása, saját vállalkozás, illetve vállalkozói tevékenység beindítására való ösztönzése.

Álláskeresők vállalkozóvá válását elősegítő tőkejuttatás támogatás igénybevétele

2018. április 25. 

A pályázat benyújtásának időpontjában legalább egy hónapja álláskeresőként nyilvántartott, illetve rehabilitációs járadékban, vagy rehabilitációs ellátásban részesülő személyek vállalkozói készségének, hajlandóságának előmozdítása, saját vállalkozás, illetve vállalkozói tevékenység beindítására való ösztönzése beruházási célú támogatással.

Munkahelyi képzések támogatása nagyvállalatok munkavállalói számára / VEKOP-8.5.2-17

2018. március 18. 

A munkavállalók foglalkoztathatóságának, munkahelyi készségeinek és kompetenciáinak javítása révén a vállalkozások versenyképességének növelése

Munkahelyi képzések támogatása nagyvállalatok munkavállalói számára / GINOP-6.1.5-17

2018. február 24. 

Magyarország Kormányának célja a munkavállalók foglalkoztathatóságának, munkahelyi készségeinek és kompetenciáinak javítása a vállalkozások versenyképességének növelése érdekében.

Pályázat ágazati szakképzettségi-fejlesztési szövetségek támogatására

2018. február 5. 

Vállalkozások, intézmények és civil szervezetek együttműködésével létrejött iparági és oktatási, képzési szolgáltatók együttműködései pályázhatnak támogatásra. A pályázat keretében a következő szövetségek együttműködései támogathatóak: a készségigények felmérésére létrehozott ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek, a szakoktatás és -képzés megtervezésére és megvalósítására létrehozott ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek, illetve a készségekkel kapcsolatos ágazati együttműködés új stratégiai megközelítésének (tervének) megvalósítására létrehozott ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek.

Módosult az Idegen nyelvi készségek fejlesztése című felhívás dokumentációja

2018. január 8. 

Megváltozott a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Idegen nyelvi készségek fejlesztése” című (GINOP-6.1.3-17 kódszámú) felhíváshoz kapcsolódóan támogatott projektek Monitoring Tájékoztatója, amely a fenntartási időszakban felmerülő kötelezettségekre vonatkozóan nyújt kiegészítő információkat a felhívás módosítassanak megfelelően.

Módosult az Idegen nyelvi készségek fejlesztése című felhívás

2017. december 28. 

Értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Idegen nyelvi készségek fejlesztése” című (GINOP-6.1.3-17 kódszámú) felhívás módosult. A módosításokat a mellékelt táblázat foglalja össze. A támogatási kérelmek benyújtása a kitöltő program módosításának megjelenését követően, 2018. február 1-től 2018. február 28-án, 12.00 óráig lehetséges.

Ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek

2017. december 18. 

Az ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek célja a készséghiány felszámolása egy adott ágazat egy vagy több foglalkozási profilja vonatkozásában. Ennek során meghatározzák az aktuális vagy körvonalazódó ágazatspecifikus munkaerőpiaci igényeket (keresleti oldal), és minden szinten fokozzák a szakmai alap- és továbbképzési rendszerek munkaerőpiaci igényekhez (kínálati oldal) igazodását. Az ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek a készségigényekre vonatkozó tényekre alapozva támogatják a transznacionális szakképzési tartalom, valamint az európai szakmai alapprofilokhoz kapcsolódó tanítás- és képzésmódszertan kialakítását és átadását.

Iskolai, óvodai partnerségek - rugalmasabb feltételek, egyszerűbb pályázás, jelentősen bővülő pályázati forrás -

2017. december 18. 

Fő célja, hogy erősítse az európai dimenziót az óvodákban és az iskolákban, illetve hogy 21. századi készségekkel és kompetenciákkal ruházza fel a köznevelési intézményeket. Az Iskolai, óvodai partnerségek kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy: - megismerjék külföldi köznevelési intézmények napi működését, hogyan tanítanak és foglalkoznak a gyerekekkel, - ötleteket, jó gyakorlatokat és módszereket osszanak meg egymással, melyeket aztán akár otthon is használnak, - tovább fejlesszék már meglévő jó gyakorlataikat, kipróbálják őket új környezetben - a gyermekek, a pedagógusok és az intézmények nemzetközi kapcsolatokra tegyenek szert, melyekből hosszú távon profitálhatnak, - gyakorolják idegen-nyelv tudásukat, vagy új nyelvvel ismerkedjenek meg, - különösen a gyerekek, de akár a tanárok alapkészségeit, kompetenciáit fejlesszék, - projektszerű tevékenységeket valósítsanak meg, - diákok és munkatársak külföldi partnereikhez utazzanak.

LifeChanger Program

2017. november 28. 

A program célja, hogy segítsen a 8-11 éves általános iskolás korosztálynak abban, hogy egy ingyenes, élménypedagógián alapuló oktatási programon keresztül sajátíthassanak el a korosztályuknak releváns, fontos pénzügyi ismereteket és közben olyan készségeik és képességeik is fejlődjenek, amelyek támogatják majd őket tehetségük kibontakoztatásában, álmaik megvalósításában. A program egy félnapos élménypedagógiai módszertanra épülő oktatóprogramból és egy erre épülő, az élménynap során tanult fogalmak és ismeretek beépülését, valamint a szociális kompetenciák fejlődését célzó motivációs pontgyűjtő rendszer bevezetéséből áll. Az élménynap során a gyerekek megismerkednek az életkoruknak megfelelő pénzügyi fogalmakkal, a következő tanévben pedig lehetőséget kapnak arra, hogy egyéni és csoportos döntéseiket pontokra válthassák és az előre meghatározott pontrendszer szerint összegyűjtött pontjaikat az iskola boltjában különböző tárgyakra és/vagy élményekre költsék. (A pontgyűjtő rendszerről bővebben lsd. az 1. sz. függeléket.)

#énjövőm

2017. november 26. 

A fiatalok munkanélküliségének társadalmi súlyából és jelentőségéből fakadóan a Coca-Cola Hellenic Bottling Company (CCHBC) Magyarország helyi fiatalok munkához jutását kívánja elősegíteni alapvető készségek kialakításával, valamint olyan hálózatok és kapcsolatok fejlesztésében szeretne részt venni, melyek a fiatalok elhelyezkedését mozdítják elő. 2016-ban a CCHBC új vállalati küldetést dolgozott ki és egy olyan kiterjedt kezdeményezést indított el, amely az alapvető szociális és vállalkozói készségek fejlesztésére fókuszál a 18-30 év közötti korosztály körében, illetve olyan kapcsolatfejlesztésbe fog, mely a célcsoport munkához jutásának esélyeit növeli. A program neve: #énjövőm. A CCHBC Magyarország helyi szervezetek és hálózatok bevonását kívánja kezdeményezni és egy pályázatot ír ki civil szervezetek számára.

Pályázat hátrányos helyzetű csoportok életminőségét javító társadalmi innovációs programban való részvételre

2017. november 9. 

Non-profit (civil, nem kormányzati) alapítványok és egyesületek, non-profit gazdasági társaságok, valamint szociális szövetkezetek pályázhatnak olyan innovatív projektek támogatása céljából, amelyek hátrányos helyzetű csoportok életminőségét javítják fenntartható módon, társadalmi vállalkozás megvalósításával, működtetésével. A három legígéretesebb pályázó összesen 60.000 euró összegű vissza nem térítendő pénzügyi, továbbá 12 hónapos szakmai és készségfejlesztési támogatást kap.

Pályázat általános iskoláknak és civil szervezeteknek könyvadományok elnyerésére

2017. október 18. 

Magyarországi általános iskolák és civil szervezetek pályázhatnak az év közbeni és a szünidei olvasás népszerűsítését, az olvasáskészség fejlesztését elősegítő tevékenységek tervezésével jó állapotú gyerekkönyvek elnyerésére.

Módosult az Idegen nyelvi készségek fejlesztése című (VEKOP-8.5.1-17 kódszámú) felhívás

2017. szeptember 28. 

Értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Idegen nyelvi készségek fejlesztése” című (VEKOP-8.5.1-17 kódszámú) felhívás módosult. A módosításokat a mellékelt táblázat foglalja össze. A támogatási kérelmek benyújtására, a kitöltő program módosításának megjelenését követően, 2017. október 17-től van lehetőség.

Erasmus+ Mobilitási projektek / Felsőoktatási hallgatók szakmai gyakorlati mobilitása

2017. szeptember 7. 

A gyakorlat egy másik programországban található vállalkozásnál, szervezetnél eltöltött időszak. Célja, hogy segítséget nyújtson a közösségi munkaerőpiacon szükséges készségek elsajátításához és a fogadó ország gazdasági és társadalmi kultúrájának a megértéséhez. A fogadó vállalkozás a munkaerőpiacon vagy az oktatás, képzés vagy az ifjúság területén aktív privát vagy közintézmény lehet, Nemzeti Irodák és EU-szervek kivételével.

Lakhatási körülmények javítása, EFOP-2.4.2-17

2017. augusztus 7. 

A Kormány a Partnerségi Megállapodásban célul tűzte ki, hogy a hátrányos helyzetűek alapvető szociális készségei javuljanak, kitörési lehetőséget nyújtva azon családok részére, akiknek felzárkózását lakhatási körülményeik is akadályozzák.

Ingyenes (Nyíregyháza) Kulturális emberi erőforrás szakmenedzser vizsgafelkészítő / PK11/2017

2017. július 23. 

A szakmai továbbképzés célja emberi erőforrás ismeretek továbbadása és a területhez kapcsolódó vezetői kompetenciák kialakítása. A közművelődés területén dolgozó szakemberek speciális vezetői készségeinek kialakítása, annak érdekében, hogy az adott közművelődési intézményhez kapcsolódó emberi erőforrás optimális mértékben legyen kihasználva. A továbbképzés lehetőséget nyújt a kultúraszervezés új eszközeinek és módszereinek megismerésére, gyakorlati feladatainak elmélyítésére. A kulturális emberi erőforrás szakmenedzser továbbképzés kiemelt célja a menedzser-szemlélet kialakítása

Ingyenes (Győr) Kulturális emberi erőforrás szakmenedzser vizsgafelkészítő / PK11/2017

2017. július 23. 

A szakmai továbbképzés célja emberi erőforrás ismeretek továbbadása és a területhez kapcsolódó vezetői kompetenciák kialakítása. A közművelődés területén dolgozó szakemberek speciális vezetői készségeinek kialakítása, annak érdekében, hogy az adott közművelődési intézményhez kapcsolódó emberi erőforrás optimális mértékben legyen kihasználva. A továbbképzés lehetőséget nyújt a kultúraszervezés új eszközeinek és módszereinek megismerésére, gyakorlati feladatainak elmélyítésére. A kulturális emberi erőforrás szakmenedzser továbbképzés kiemelt célja a menedzser-szemlélet kialakítása.

Pályázat cigányok / romák társadalmi és egyházi beilleszkedését szolgáló projektek támogatására református gyülekezeteknek

2017. július 21. 

A Magyarországi Református Egyház gyülekezetei nyújthatnak be pályázatot az integrált közösségek fejlesztését, valamint a roma / cigány gyermekek tanulmányi előmenetelét, szociális és életkészségeinek erősítését szolgáló programok támogatására.

Módosul az Idegen nyelvi készségek fejlesztése című felhívás beadási határideje

2017. június 27. 

A Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Éves Fejlesztési Keretének megállapításáról szóló 1006/2016. (I. 18.) Korm. határozat felülvizsgálata miatt 2017. július 6-ától szüneteltetésre kerül a benyújthatóság a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Idegen nyelvi készségek fejlesztése” című (GINOP-6.1.3-17 kódszámú) felhívásban.

Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című felhívás felfüggesztése

2017. június 7. 

A beérkezett támogatási kérelmek számára és a rendelkezésre álló kötelezettségvállalási keret valószínűsíthető kimerülésére tekintettel 2017. június 8-tól a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás felfüggesztésre kerül.

Kiegészült az Idegen nyelvi készségek fejlesztése című felhívás dokumentációja

2017. május 23. 

Elérhető a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Idegen nyelvi készségek fejlesztése” című (GINOP-6.1.3-17 kódszámú) felhíváshoz kapcsolódóan támogatott projektek Monitoring Tájékoztatója, amely a fenntartási időszakban felmerülő kötelezettségekre vonatkozóan nyújt kiegészítő információkat.

Művészetterapeuta pályázat

2017. május 15. 

Az Art Misszió Nemzetközi Művészeti és Hagyományőrző Kiemelkedően Közhasznú Alapítvány 2003-ban alakult, művészetterapeuta szakképzéseket évek óta sikerrel indítunk.

A művészetterápia lehetőséget ad arra, hogy a páciens megtapasztalhassa saját kreatív erejét és azt személyiségfejlődésének szolgálatába állíthassa, megtanulhassa megérteni, elfogadni önmagát, feloldva félelmeit, szorongásait. A művészetterápia segítségével a személyiség harmonikus kibontakozására, a személyiségzavarok okainak feltárására és a konkrét probléma feldolgozására nyílik lehetőség. Képzési programunk kialakításakor arra összpontosítottunk, hogy hallgatóink a sikeres vizsgát követően olyan kompetenciákkal rendelkezzenek, amelyekkel sikeresen végezhetnek munkát művészetterapeuta asszisztens, illetve művészetterapeuta munkakörben.

A képzés célja, hogy a már meglévő szakképzettséggel rendelkezők megfelelő elméleti és gyakorlati alapozást követően a gyakorlati készségek szintjén elsajátítsák az egyes művészetterápiás lehetőségeket. A képzés célja továbbá, hogy a végzett hallgatók alkalmasak legyenek kellő gyakorlati készségek birtokában a mentális prevenció, terápia és rehabilitáció területein egy gyógyító team tagjaként (orvos, pszichológus szupervíziója mellett) önállóan dolgozni.

Művészetterapeuta szakképzés program moduljai
I. Modul
Egészségügyi ismeretek:
egészségügyi alapismeretek, pszichológia, pszichiátria, stb.
II. Modul
Művészetterapeuta szakképzés:
Kontaktóra száma: 190 (elméleti órák száma 90 óra, gyakorlati specializációs órák száma 100 óra; tartalmazza az egészségügyi alapismeretek óraszámát)

Az érdeklődők last minute akciónk keretében művészetterapeuta képzés részvételére pályázhatnak 40% kedvezménnyel.

Az első turnusra június 10-ig van lehetőség pályázni.

Az órák tervezett időpontja: péntek délután, valamint szombat egész nap. A gyakorlatok teljesítésére négyfős csoportokban, hét közben lesz majd lehetőség.

Pályázati díjat nem számítunk fel.

További információk, jelentkezés az alábbi e-mail címen, vagy telefonszámon: artmission@artmissionsite.com; +36 42/400-782
Art Misszió Alapítvány
Nyíregyháza, Hősök tere 6. 1/1

Holnap városáért Díj 2017

2017. május 4. 

A Holnap városáért Díj a helyi közösségek, helyi emberek követendő példáira hívja fel a figyelmet. Arra ösztönözve őket, hogy megvan minden képességük és készségük arra, hogy jobbra, szebbre törekedjenek. A pályázatokat május 31-ig lehet regisztrálni.

Módosult ,,Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című felhívás

2019. január 9. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás, az alábbiak szerint:

Önismereti és személyiségfejlesztő Mesterkurzus felnőtt munkavállalók számára (Budapest) pályázat / TÁVI-54-2018

2018. december 16. 

A program elsősorban a munkavállalók személyiségfejlesztését és önismereti kompetenciáik továbbfejlesztését célozza, annak érdekében, hogy mindennapi munkájukat még inkább hatékonyan tudják végezni. Kiemelt cél, hogy a kurzus elvégzését követően önállóan tudja alkalmazni egyes személyiségfejlesztési és önismereti technikákat, a mindennapi munkájuk során tapasztalható helyzeteket, konfliktusokat hatékonyan és megfelelőképpen tudják kezelni. A kurzus további célja, hogy az önismerettel és személyiségfejlesztéssel összefüggő képességek készséggé váljanak és folyamatosan fejlődjenek.

Pályázat ágazati szakképzettségi-fejlesztési szövetségek 2019. évi támogatására

2018. december 6. 

Vállalkozások, intézmények és civil szervezetek együttműködésével létrejött iparági és oktatási, képzési szolgáltatók együttműködései pályázhatnak támogatásra. A pályázat keretében a következő szövetségek együttműködései támogathatóak: a készségigények felmérésére létrehozott ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek, a szakoktatás és -képzés megtervezésére és megvalósítására létrehozott ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek, illetve a készségekkel kapcsolatos ágazati együttműködés új stratégiai megközelítésének (tervének) megvalósítására létrehozott ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek.

Budapest 2000 után

2018. október 8. 

A pályázat célja: A XXI. századi Budapest kortárs építészetének, épített környezetének, urbanisztikai fejlődésének nyomon követése, szakmailag értékes megoldások, fejlődési trendek bemutatása és minél szélesebb körű megismertetése a Budapest folyóirat olvasóival és szélesebb közönséggel. Az építészettel kapcsolatos íráskészség és látásmód fejlődésének elősegítése a fiatalabb generáció körében.

Van művész vénád?

2018. szeptember 16. 

A pályázat célja, a középiskolások és képzőművészet segítségével minél intenzívebb diskurzusra lépjenek azzal a világgal, amelyben élnek. S nem mellékesen új ismeretekkel, új készségekkel, új tapasztalatokkal gazdagodjanak.

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent ,,Idegen nyelvi készségek fejlesztése című (VEKOP-8.5.1-17 kódszámú) felhívás

2018. július 25. 

PalyazatMenedzser.hu : Több mint 700 aktuális kiírás! : Palyazatmenedzser.hu ( Narancsba borultak a pálmafák... )

Álláskeresők vállalkozóvá válását elősegítő támogatása - Tolna megye

2018. április 27. 

A támogatás célja: Legalább egy hónapja nyilvántartott álláskeresők, vagy rehabilitációs ellátásban részesülő személyek vállalkozói készségének, hajlandóságának előmozdítása, saját vállalkozás, illetve vállalkozói tevékenység beindítására való ösztönzése beruházási célú támogatással.

Vállalkozóvá válást elősegítő támogatás igénybevétele - Nógrád Megye

2018. április 27. 

A támogatás célja: A Nógrád megyében legalább egy hónapja folyamatosan nyilvántartott álláskeresők, illetve rehabilitációs ellátásban vagy rehabilitációs járadékban részesülő személyek vállalkozói készségének, hajlandóságának előmozdítása, saját vállalkozás, illetve vállalkozói tevékenység beindítására való ösztönzése.

Generali Elsősegély Program - közösségi pályázat

2018. április 1. 

A pályázat célja, hogy az elsősegély oktatásban részesülő laikus csoport tagjai vészhelyzetben merjenek cselekedni, tisztában legyenek azzal, hogyan kell segítséget hívni, valamint készségszinten képesek legyenek megkezdeni az elsősegélynyújtást, életmentést.

Vállalati Képző Központok rendszerének kialakítása és működtetése / GINOP-6.1.8-17

2018. március 9. 

Magyarország Kormányának célja a munkavállalók, a munkavállalási korú lakosság foglalkoztathatóságának, munkahelyi készségeinek és kompetenciáinak fejlesztése a vállalkozások versenyképességének növelése érdekében.

Módosult a ,,Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében című felhívás

2018. február 22. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében” című (EFOP-3.2.5-17 kódszámú) felhívás az alábbiak szerint.

Érte-M TE-tted Díj 2018

2018. január 24. 

A Messzehangzó Tehetségek Alapítvány azzal a céllal hozta létre az Érte-M TE-tetted Díjat, hogy lehetőséget biztosítson diákoknak, tanítványoknak arra, hogy mentor tanáraik, nevelőik felé viszonozhassák és kifejezhessék megbecsülésüket.


HA SZERETNÉD, HOGY ÁLTALAD MÁSOK IS MEGISMERJÉK ÉS ELISMERJÉK ŐT:

AKI ÉSZREVETT- művészeti, természettudományos és informatikai ismereteket átadó pedagógus, nevelőtanár, aki felfedezte és támogatta benned az alkotóképességet és a tudásvágyat és aki erre szabadidejéből is sokat áldozott; vagy

AKI MEGÉRTETT- iskolapszichológus, gyermekpszichológus, családgondozó, akivel bizalmas kapcsolatban, nehézségeiddel és problémáiddal mindig őszintén fordulhattál és aki humorával, kedvességével, nyitottságával segített leküzdeni a nehézségeidet; vagy

AKI MEGLÁTTA BENNEM- szakkörök, művészeti és tudományos diákcsoportok vezetője, aki türelmesen és jó szervezőkészséggel támogatott és felkészített a tanulmányi versenyekre, csapatmunkára, aki energiákat mozgatott meg benned céljaid elérése érdekében; vagy

AKI HITT BENNEM- mentor és nevelő tanárok akiknek lelkesítésére, irányítására, támogatására, határozottságára mindig bátran számíthattál.

Élj a lehetőséggel és jelöld Őt az Érte-M TE-tted Díj 2018-ra!
Határontúlról érkező pályázatokat is örömmel fogadunk.


Hogyan jelölhetsz:

Az Érte-M TE-tted Díjra 2018. január 20-tól február 20-ig várjuk a jelöléseket online az alábbiak szerint:
- írd meg nekünk a díjra jelölt nevét és elérhetőségét; valamint
- kérjük, hogy írj egy max. 1500 karakteres ajánlást, amelyben bemutatod, hogy a jelölted mitől különleges és kivételes személy számodra, miben és hogyan értetek el közös sikereket, eredményeket!

A díjazottak személyére vonatkozóan várunk egyéni jelöléseket és diákcsoportok javaslatát.

Jelölni kizárólag ezen online felületen - https://goo.gl/forms/szOVaTyC62chXRTJ3) - lehet 2018. február 20-ig.


A jelölések közül az Alapítvány Kuratóriuma mellett a zsűri tagjai – köztük a művészet, a tudományok és az oktatás területén kiemelkedő szakemberek – választják ki az 5 díjazottat, akik 2018. évben az Érte-M TE-tted Díj anyagi – személyenként 100.000 Ft – és erkölcsi elismerésében részesülnek.

A zsűri a kivételes, különleges gondossággal és figyelmességgel összeállított egyedi, innovatív jelöléseket is díjazza:
- Egyéni jelölő: családi belépőjegy az AQUARÉNA- MOGYORÓDI CSÚZDAPARKBA (felhasználható: 2018 vakáció)
- Csoportos jelölők: egynapos erdei iskola program és étkezés a VACKORVÁR ERDEI ISKOLÁBAN

Jelöld Te is azt a felnőtt segítőt, aki észrevett, aki megértett, aki meglátta Benned vagy aki hitt Benned!

Pályázat református gyülekezeteknek, hátrányos helyzetű, elsősorban cigány gyermekek és családok egyházi és társadalmi beilleszkedését segítő projektek támogatására

2018. január 4. 

Református gyülekezetek pályázhatnak 2-2,9 millió forintra a romák/cigányok társadalmi és egyházi integrációját, az integrált közösségek fejlesztését, valamint a roma/cigány gyermekek tanulmányi előmenetelét, szociális és életkészségeinek erősítését szolgáló programok megvalósítására.

Mobilitási projektek / Szakképzési tanulók mobilitása

2017. december 18. 

A pályázattípus célja a tanulók kompetenciáinak (tudásának, készségeinek és attitűdjeinek) támogatása a személyes fejlődés, a munkavállalói esélyek és az európai munkaerőpiacon való érvényesülés megkönnyítése érdekében.

Iskolai, óvodai partnerségek - rugalmasabb feltételek, egyszerűbb pályázás, jelentősen bővülő pályázati forrás

2017. december 18. 

Fő célja, hogy erősítse az európai dimenziót az óvodákban és az iskolákban, illetve hogy 21. századi készségekkel és kompetenciákkal ruházza fel a köznevelési intézményeket. Az Iskolai, óvodai partnerségek kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy: - megismerjék külföldi köznevelési intézmények napi működését, hogyan tanítanak és foglalkoznak a gyerekekkel, - ötleteket, jó gyakorlatokat és módszereket osszanak meg egymással, melyeket aztán akár otthon is használnak, - tovább fejlesszék már meglévő jó gyakorlataikat, kipróbálják őket új környezetben - a gyermekek, a pedagógusok és az intézmények nemzetközi kapcsolatokra tegyenek szert, melyekből hosszú távon profitálhatnak, - gyakorolják idegen-nyelv tudásukat, vagy új nyelvvel ismerkedjenek meg, - különösen a gyerekek, de akár a tanárok alapkészségeit, kompetenciáit fejlesszék, - projektszerű tevékenységeket valósítsanak meg, - diákok és munkatársak külföldi partnereikhez utazzanak.

logó tervezés

2017. december 9. 

A Debreceni Bárczi Gusztáv EGYMI, Általános Iskola, Készségfejlesztő Iskola és Kollégium 110 éve áll a gyógypedagógia szolgálatában. Az intézmény értelmi fogyatékos gyermekeket fejleszt, nevel, oktat a fogyatékosság minden fokán.
Erőssége a változatos módszertani kultúra, tehetséggondozás és az integráció segítése. (szakmai munkánkat leginkább Facebook oldalunkon ismerheti meg az érdeklődő.)

A pályázat célja: az intézmény tevékenységét, arculatát bemutató és jelképező logó tervezése.

Formai követelmények:
- a logó feltétlenül utaljon az intézmény küldetésére,
- készülhet kézzel vagy számítógéppel

A pályázat értékelése: a beérkezett pályaműveket a tanulók, szülők és a nevelőtestület közösen értékeli.

A pályázat eredménye: a legtöbb szavazatot kapott logó lesz a jövőben intézményünk jelképe, valamint a győztes pályamű alkotója intézményünk kézműves alkotásaiból összeállított ajándékcsomagot kap.
Minden alkotó ajándékban részesül.
Minden beérkezett pályamű megosztásra kerül az iskola honlapján és Facebook oldalán.

Beküldés módja:
Az elkészített logókat az intézmény email címére kell beküldeni digitális formában, jpg formátumban valamint szerkeszthető formátumban is.
barczi@barczi-debr.sulinet.hu

Beküldési határidő:
2018. február 1.

Várjuk a jó ötleteket a kreatív alkotásokat!

Campus Mundi - külföldi szakmai gyakorlat

2017. november 27. 

A pályázat célja, hogy a hallgató a külföldi fogadó intézménynél teljesített szakmai gyakorlata alatt tanulmányaihoz szorosan kötődő szakmai tapasztalatokat, kompetenciákat és készségeket szerezzen, melyek hazatérését követően a magyar munkaerőpiacon való elhelyezkedésben előnyt biztosítanak. Mester- és doktori képzés esetén kutatási tevékenység is támogatható, amennyiben ez a tanulmányi követelményekhez szorosan kapcsolódik.

Abacusan VándoRobot Pogram

2017. november 21. 

A pályázatban meghirdetett Abacusan VándoRobot Program célja, hogy a sikeres pályázatú iskolák Programban résztvevő tanulóinak a digitális kompetenciái, programozási ismeretei gazdagodjanak, fejlődjön algoritmikus gondolkodásuk, alkotó készségük és képességük, továbbá szociális kompetenciáik - pl. együttműködés, csapatmunka.

Könyvforgató

2017. október 19. 

A pályázat célja: Olyan iskolai, közösségi és tábori keretek között szerveződő programok és aktivitások tervezése, amelyek arra ösztönzik a diákokat, hogy az iskolaév és a szünidő folyamán is kézbe vegyenek minél több izgalmas olvasmányt. Fontos, hogy a gyermekek számára ingyenesen elérhetővé váljanak a korosztályuknak megfelelő könyvek (haza tudják vinni, kikölcsönözhessék, csereberélhessék), annak érdekében, hogy a hátrányos helyzetű gyermekek is lehetőséget kapjanak olvasmányélményeik gyarapítására, olvasáskészségük fejlesztésére.

Pályázat 2018. évi európai együttműködési projektek támogatására a kultúra és művészet területén

2017. október 10. 

A kulturális és kreatív ágazatokban tevékenykedő jogi személyiségű szervezetek nyújthatnak be pályázatot európai szintű együttműködési projektek támogatására. Kisléptékű együttműködési projektek maximum 200 000 euró, nagyszabású együttműködési projektek maximum 2 millió euró támogatást kaphatnak. Témakörök: országokon átívelő forgalomnövelés, közönségépítés, új üzleti modellek, művészek és szakemberek országhatárokon átívelő mobilitása, kulturális örökséghez való hozzáférés javítása, kulturális alkotásokhoz való hozzáférés kiterjesztése, kapacitásépítés, új, innovatív bevételszerzési, gazdálkodási és marketingmodellek, kulturális szakemberek új készségeinek fejlesztése, kultúrák közötti párbeszéd bővítése.

Módosult Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című felhívás

2017. szeptember 8. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás, az alábbiak szerint:

Felfüggesztésre került A felsőoktatásba való bekerülést elősegítő készségfejlesztő és kommunikációs programok megvalósítása, valamint az MTMI szakok népszerűsítése a felsőoktatásban című felhívás

2017. augusztus 18. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy a 2016. november 17-én, a Széchenyi 2020 keretében megjelent „A felsőoktatásba való bekerülést elősegítő készségfejlesztő és kommunikációs programok megvalósítása, valamint az MTMI szakok népszerűsítése a felsőoktatásban” című (EFOP-3.4.4-16 kódszámú) felhívás 2017. augusztus 21-től felfüggesztésre kerül.

Módosult A felsőoktatásba való bekerülést elősegítő készségfejlesztő és kommunikációs programok megvalósítása, valamint az MTMI szakok népszerűsítése a felsőoktatásban című Felhívás

2017. augusztus 3. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „A felsőoktatásba való bekerülést elősegítő készségfejlesztő és kommunikációs programok megvalósítása, valamint az MTMI szakok népszerűsítése a felsőoktatásban” című (EFOP-3.4.4-16 kódszámú) Felhívás, az alábbiak szerint:

Ingyenes (Miskolc) Kulturális emberi erőforrás szakmenedzser vizsgafelkészítő / PK11/2017 - Miskolc

2017. július 23. 

A szakmai továbbképzés célja emberi erőforrás ismeretek továbbadása és a területhez kapcsolódó vezetői kompetenciák kialakítása. A közművelődés területén dolgozó szakemberek speciális vezetői készségeinek kialakítása, annak érdekében, hogy az adott közművelődési intézményhez kapcsolódó emberi erőforrás optimális mértékben legyen kihasználva. A továbbképzés lehetőséget nyújt a kultúraszervezés új eszközeinek és módszereinek megismerésére, gyakorlati feladatainak elmélyítésére. A kulturális emberi erőforrás szakmenedzser továbbképzés kiemelt célja a menedzser-szemlélet kialakítása.

Tájékoztató a Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében című felhívásról

2017. július 21. 

Tájékoztatjuk a tisztelt támogatást igénylőket, hogy a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében” című (EFOP-3.2.5-17 kódszámú) felhívás második értékelési szakaszát követő benyújtási lehetőség felfüggesztése érvényben marad és a harmadik benyújtási szakasz 2017. július 22-től nem kerül megnyitásra.

Módosult az Idegen nyelvi készségek fejlesztése című pályázati felhívás

2017. június 29. 

A Széchenyi 2020 keretében megjelent „Idegen nyelvi készségek fejlesztése” című (VEKOP-8.5.1-17 kódszámú) felhívás módosítására az első szakaszhatár változása miatt került sor.

Módosult a Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében című felhívás

2017. június 9. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatás igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében” című (EFOP-3.2.5-17 kódszámú) felhívás, az alábbiak szerint:

Trivium Játék

2017. május 24. 

A játék célja már elkészült írásművek szerkesztése, a szerző online oktatása, íráskészség-fejlesztés, tehetségkutatás.

Megjelent a VEKOP-8.5.1-17 Idegen nyelvi készségek fejlesztése kitöltő programja

2017. május 22. 

Elérhető a honlapon a Széchenyi 2020 keretében megjelent VEKOP-8.5.1-17 Idegen nyelvi készségek fejlesztése kitöltő programja.

Megjelent a GINOP-6.1.3-17 Idegen nyelvi készségek fejlesztése kitöltő programja

2017. május 5. 

Elérhető a honlapon a Széchenyi 2020 keretében megjelent GINOP-6.1.3-17 Idegen nyelvi készségek fejlesztése kitöltő programja.


Ajánljuk még ...

Hibát talált oldalainkon? Segítsen a javításában! Mondja el nekünk!



Hiányol valamit oldalainkról? Javasoljon új funkciókat!



Észrevétele van? Küldje el!