összes kampány pályázat - pályázatok - pályázati hírek - forrásfigyelés

Hol vannak a menüpontok? Ha menüpontokat hiányol, húzza az egeret a „Pályázati hírek” menüpontra!


Kiemelt pályázatok

Európai uniós kutatás-fejlesztési pályázatok egy digitalizált, erőforráshatékony és reziliens ipar kialakítása érdekében

Európai uniós kutatás-fejlesztési pályázatok az EU4 Health Munkaprogram témaköreinek területén










MProjectPályázat nyilvántartás:


Pályázat hírek

kampány pályázatok

PR Excellence Hungary Award 2021

2021. június 14. 

A pályázat célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR-aktivitásnak és szigorúan szakmai, objektív szempontok szerint értékelje azokat. Az MPRSZ célja, hogy a legjobb gyakorlatok bemutatásával és díjazásával követendő példákat állítson a hazai kommunikációs szakma művelőinek. A PR Excellence Hungary Award iránytűként szolgál az olyan kommunikációs kampányok világában, ahol a bizalomépítés, a hitelesség, a hatékonyság és a stratégiai szemlélet a legfőbb szempontok.

Pályázat kiváló magyar márkák elismerésére

2021. június 1. 

Pályázati felhívás kiváló magyar márkák elismerésére fogyasztói, üzleti és innovatív márka kategóriában. A minősítést elnyert brandeknek lehetőségük nyílik a logó használatára jogdíj megfizetése mellett, valamint a többi, piacvezető márkával közös médiakampányban, tréningeken és márkakutatási lehetőségekben is részt venni.

Pályázat kiemelkedő reklámszakmai teljesítmény elismerésére

2021. május 13. 

Pályázati felhívás 2020. január 1. és 2021. március 31. között megvalósult kiemelkedő reklámszakmai teljesítmények elismerésére. Megbízó szervezetek és reklámügynökségek pályázhatnak. Kategóriák: Élelmiszer, Ital, Kozmetikumok, szépségápolás, divat, Autóipar - járművek (márkák és modellek), Egyéb tartós/nem tartós fogyasztási cikkek, Gyógyszer kategória, Kereskedelem, Szolgáltatások, Egészséges életmód/Fitness&Wellness, Kríziskezelés, Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok, Üzleti kommunikáció, Kis költségvetésű, gazdasági célú kampányok (5 millió forint alatti), Youth marketing (tinédzsereknek, fiatal felnőtteknek szóló aktivitások), Branded content, Big marketing idea, Szezonális marketing, Image kategória, Bevezetőkampány, Társadalmi célú kampányok - CSR - Márkák, vállalatok, Társadalmi célú kampányok - Non-profit szervezetek, Hosszú távú hatékonyság/Tartós siker.

Pályázat influencermarketing-megoldások elismerésére

2021. április 27. 

Pályázati felhívás ügynökségek, illetve reklámanyagot készítő, azt publikáló vagy megrendelő egyéb cégek számára az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányainak és aktivitásainak elismerésére. Bármely kereskedelmi vagy társadalmi célú hirdetés nevezhető, amely először 2020. május 16. és 2021. május 16. között került nyilvánosságra.

Zeneipari háttérmunkások pályázat 2021

2021. április 19. 

A Fábián Juli Emlékalapítvány újabb pályázatot ír ki a Covid-19 járvány, az elmaradt koncertek, rendezvények és a tervezhetetlen szakmai jövő miatt nehéz helyzetbe került zeneipari háttérmunkások (roadok, hang-, video- és fénytechnikusok, sofőrök, tourmanagerek, színpadmesterek stb.) számára. A keretösszeg alapja a #savethebackstage kampány során összegyűlt összeg, valamint kilenc könnyűzenei produkció (Vad Fruttik, Random Trip, Szabó Balázs Bandája, Jónás Vera, Colorstar, Magashegyi Underground, Carson Coma, Mörk, Saya Noé, Ohnody) által raktárkoncertjeik gázsijából tett személyes felajánlások összege.

Pályázat munkáltatói márkaépítés terén kiemelkedő szervezetek elismerésére

2021. március 25. 

Pályázati felhívás középvállalatok, nagyvállalatok és állami intézmények számára munkáltatói márkaépítési díj elnyerésére, a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok elismerésére. Kizárólag a 2020-as évben életre hívott/lebonyolított munkáltatói márkaépítési éves stratégiájával és/vagy kampányaival lehet pályázni.

Természet-alapú innovációk - KlímaSztár 2021

2021. március 11. 

Megújul az Éghajlatvédelmi Szövetség KlímaSztár programja, amely a legjobb települési megoldások díjazása mellett ezúttal jóval nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a feltárt mintaértékű innovációkat minél szélesebb körrel megismertesse. A kampány hátteréül a Reflex Környezetvédő Egyesület által kezdeményezett nemzetközi Nature-based innovatoins (NABI) projekt szolgál, melyet az EU Erasmus+ programja támogat.

Pályázat észak-alföldi civil szervezeteknek, a helyi lakosságot közvetlenül érintő problémák megoldását elősegítő tevékenységének támogatását

2021. március 5. 

Pályázati felhívás az Észak-alföldi régió megyéiben (SzabolcsSzatmár-Bereg, Hajdú-Bihar és Jász-Nagykun-Szolnok megye) tevékenykedő szervezetek számára közösségi megmozdulásaik, akcióik, kampányaik, rendezvényeik, stb. támogatására. A támogatás összege legfeljebb 300.000 Ft.

Pályázat európai uniós díj elnyerésére az egészséges munkahelyek fenntartása terén elért jó gyakorlatokkal

2021. január 19. 

Egyéni vállalkozások, a képzést nyújtó szervezetek és az oktatási közösség tagjai, a munkáltatói szervezetek, a szakmai szövetségek, a szakszervezetek, a nem kormányzati szervezetek és a hivatalos kampánypartnerek nyújthatnak be pályázatot Egészséges munkahelyek - Helyes Gyakorlat Díjak 2021. évi elnyerésére, a biztonságért és az egészségvédelemért tett kimagasló tevékenységek elismerésére.

Pályázat kiemelkedő civil kezdeményezések, projektek és programok elismerésére

2021. január 15. 

Pályázati felhívás civil szervezetek, civil jellegű nonprofit gazdasági társaságok és magánszemélyek csoportjai számára civil díj 2021. évi elnyerésére, újszerű megközelítést alkalmazó, kiemelkedő eredményeket elért kezdeményezések, projektek és programok elismerése céljából. A pályázaton nyertes szervezetek oklevélben részesülnek. A díj elnyerésével a nyertes szervezetek megkapják a Civil Díj 2021 logó használatának jogát. Kategóriák: Legígéretesebb új szervezet; Legnagyobb hatású projekt; Legjobb együttműködés (akár civil szervezetek között, akár civil és állami szervezet között, akár civil szervezet és vállalat között); Legjobb kommunikációs kampány; Legsikeresebb adománygyűjtés; Legsikeresebb érdekérvényesítési projekt; Legjobb helyi kezdeményezés; Legjobb társadalmi vállalkozás.

Pályázat digitális eszközök és megoldások elismerésére

2020. december 9. 

Pályázati felhívás kommunikációs díjak odaítélése céljából a magyar piac legsikeresebb digitális kommunikációs kampányainak és online megoldásainak elismerésére. A versenyre a 2019. december 8. és 2020. december 11. között létrejött projektek nevezhetők.

Legyen stabil támogatói bázisod!

2020. december 7. 

Az MFA segítségével most új szintre emelheted civilszervezeted forrásteremtési képességét: támogató partnereink bevonásával pályázatot hirdetünk pro bono adománygyűjtő kampány megvalósítására

Segítek egy családot – Fotópályázat jótékonysági kampányhoz kapcsolódóan

2020. december 3. 

Az ujegyensuly.hu oldal fotópályázati felhívása profik és amatőrök számára, a Segítek egy családot oldalon levő történetekhez kapcsolódó, minőségi és saját fotók beküldésére. Az első három helyezett értékes nyereményeket kap.

Pályázat az uniós mezőgazdaság és a közös agrárpolitika témájú kommunikációs kampány megvalósításának támogatására

2020. november 11. 

Pályázati felhívás az uniós mezőgazdaság és a közös agrárpolitika témájú kommunikációs kampány megvalósításának támogatására, az EU-n belüli, valamint a polgárok, mezőgazdászok és nem mezőgazdászok közötti kapcsolatépítés céljából. A tájékoztatási intézkedésekre irányuló javaslatok arra kell, hogy összpontosítsanak, hogy bemutassák, hogyan járul hozzá a jövőbeni Közös Agrárpolitika a Bizottság politikai prioritásainak, különösen az Európai Zöld Megállapodás megvalósításához. A projektek végrehajtására legfeljebb 12 hónap áll rendelkezésre. A támogatás összege várhatóan 75.000 - 500.000 EUR között alakul. A pályázati kiírás nyelve angol.

Time to Move 2020 T-shirt design contest

2020. szeptember 23. 

Szeretsz rajzolni, érdekel a grafika vagy a divat, netán épp ezeken a területeken képzeled el a jövődet? Próbáld ki magad! Tervezd meg a Time to Move kampány idei hivatalos pólóját, és szerezd meg az értékes nyeremények egyikét!

Felhívás turisztikai szolgáltatók és attrakciók részére forgalomélénkítő kampányban való részvételre

2020. szeptember 2. 

Csatlakozási lehetőség országos turisztikai forgalomélénkítő kampányhoz turisztikai szolgáltatóknak (szálláshelyek, vendéglátó egységek, borászatok, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók). A kiíró átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a kedvezményes ajánlatokat.

Pályázat marketingötletek díjazására

2020. augusztus 18. 

Pályázati felhívás díj elnyerésére, 2019. január 1. és 2019. december 31. között Magyarországon futott marketingkampányok elismerésére. Cégek / jogi személyek nevezhetnek. A díjazottak oklevelet kapnak.

Pályázati felhívás a fogyasztói érdekek képviseletét ellátó egyesületek 2020. évi támogatására (A pályázat kódja: FV-I-20)

2020. június 30. 

A pályázat célja a fogyasztói tudatosság növelése, fogyasztóvédelmi kommunikációs kampány és tájékoztató tevékenység megvalósítása, közérdekű keresetek indítása, Fogyasztóvédelmi Témahét szervezése, nyomtatott sajtótermékek kiadása, valamint pedagógusok fogyasztóvédelmi képzése.

Felhívás turisztikai szolgáltatóknak, belföldi turisztikai szolgáltatásokat és helyszíneket népszerűsítő, országos turisztikai marketingkampányban való részvételre

2020. május 20. 

Magyarországi fürdők, szálláshelyek, éttermek, egyéb turisztikai attrakciók és szolgáltatók (pl.: múzeumok, nemzeti parkok, túraszervezők) jelentkezhetnek belföldi turisztikai szolgáltatásokat és helyszíneket népszerűsítő, országos turisztikai marketingkampányban való részvételre. A kampány célja a belföldi turisztikai forgalom élénkítése. A kiíró kiemelten népszerűsíti majd a kedvezményes ajánlatokat. Határidő: 2020. május 24. (!!!)

Új Nap - Új Remények

2020. április 27. 

Az Új Nap - Új Remények tehát egy közösségi adománygyűjtő kampány, melynek központi eleme egy éjszaka végén induló és napfelkeltekor véget érő közös séta. A hajnali séta fő résztvevői azok az adománygyűjtő követek, akik az eseményen való részvételükkel egy-egy általuk választott Jó Ügy javára gyűjtenek adományokat saját ismeretségi körükben.

Pályázat települések, térségek marketingtevékenységének díjazására

2020. március 31. 

Pályázati felhívás országos marketing díjak 2020. évi odaítélése céljából önkormányzatok, szakmai vagy civil szervezetek, és megvalósító vállalkozások számára a területek fejlődése érdekében végzett marketing tevékenységek elismerésére. Öt kategóriában (Külső marketingkommunikációs megoldások és tartalom - Belső marketingkommunikációs megoldások és tartalom - Márka- és identitásépítés - Rendezvény-esemény - Fejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai) keresik és díjazzák a marketing projekteket.

Dalszerző pályázat a 112-es segélyhívó számot népszerűsítő kampánydal refrénjének megalkotására

2020. március 12. 

A Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság Bűnmegelőzési Osztályának pályázati felhívása a 112-es segélyhívó számot népszerűsítő kampánydal 4 (refrénszerű) sorának megalkotására. A szakmai zsűri által kiválasztott győztes ,,alkotás szerzője nemcsak értékes ajándékokat vehet át, de abban is része lesz, hogy pályaműve helyet kap az albumon, amelyen neves magyar és nemzetközi énekesek is szerepelnek.

Az Év Kereskedelmi Marketing Kampánya 2020

2020. március 9. 

Egy marketing díj célja mindig a kreativitás ünnepe. Egy cég ugyanis megérdemli, hogy a legszebb célokért a legjobb, legkreatívabb eszközökkel küzdjön.

Pályázat példaértékű munkáltatói márkaépítési gyakorlatok díjazására

2020. január 23. 

Középvállalatok, nagyvállalatok, valamint állami intézmények nyújthatnak be pályázatot példaértékű munkáltatói márkaépítési gyakorlatuk elismerésére. A Díj azon HR- és kommunikációs szakemberek és osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding kampányokat, stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind azon kívül.

Kommunikáció és média az érdekvédelemben - Képzés a Közélet Iskolájában

2020. január 14. 

Minden csoportnak saját története és üzenete van. A kommunikáció és média tudatos használata abban segít, hogy az emberek elköteleződjenek, megértsék és támogassák az ügyünket. Ezen a képzésen megtanulhatod, hogyan kommunikáld hatékonyan csoportod üzenetét különböző médiafelületek és kampányok segítségével - hogy minél többen higgyenek abban, amiben te is!

Ütős, hatásos és közösségi! - Akció- és kampányszervezés képzés a Közélet Iskolájában

2020. január 14. 

Ahhoz, hogy teljes jogú állampolgárként élhessünk, fel kell ismernünk a saját erőnket és meg kell tanulnunk használni azt. Ezen a képzésen a résztvevők megismerkedhetnek az érdekvédelmi akciók és kampányok szervezésének módszereivel és eszközeivel.

Pályázat kapacitásépítési tevékenységek támogatására a felsőoktatásban

2019. december 5. 

Pályázati felhívás kapacitásépítési tevékenységek támogatására a felsőoktatásban. A pályázat célja a felsőoktatás modernizálásának, hozzáférhetőségének, és nemzetközibbé válásának elősegítése a programországokban. A támogatható tevékenységek között szerepel oktatási reformokhoz kapcsolódó kutatás és tanulmánykészítés, tanácsadás, konferencia-és workshopszervezés, valamint figyelemfelhívó kampányok szervezése. A pályázat végrehajtására 2-3 év áll rendelkezésre. A pályázati kiírás nyelve angol.

Pályázat helyi civil hálózatok létrehozásának és tevékenységének támogatására

2019. október 24. 

Pályázati felhívás Bács-Kiskun, Békés, Fejér, Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun, Tolna, Vas, Veszprém megyékben működő, helyi civil szervezetek és informális civil csoportok, állampolgári közösségek számára közösen meghatározott ügyek, megtalált feladatok mentén való együttes kampányok megvalósításának kisösszegű támogatására. A támogatás összege legfeljebb 300.000 Ft.

Pályázat sportmarketing díj elnyerésére

2019. október 18. 

Pályázati felhívás sportmarketing díj 2019. évi odaítélése céljából sportmarketing és sportszponzorációs kampányok elismerésére. A díj egyes ESA kvalifikációs kategóriáinak győztesei közül a zsűri által kiválasztott pályamű lehetőséget kap arra is, hogy elinduljon az ESA BEST OF EUROPE Díjon, így nemzetközi terepen is elismerést érhet el!

Védd a vadont! – Természetvédelmi kampányfilm-készítő pályázat

2019. október 3. 

A Világ Legnagyobb Tanórája pályázati felhívása természetvédelmi kampányfilm elkészítésére a megadott instrukciók alapján általános iskolás és középiskolás diákcsoportok számára. A legjobb pályaműveket benyújtó iskolai csoportok anyagi támogatásban részesülnek a kampányuk megvalósításához és a nyertes filmek megjelennek a Világ Legnagyobb Tanórája honlapján.

Pályázat hírnévmenedzsment tevékenységek és kommunikációs kampányok elismerésére

2019. szeptember 19. 

Magyarországon bejegyzett PR ügynökségek és vállalatok nyújthatnak be pályázatot PR-díj 2019. évi odaítélése céljából hírnévmenedzsmentmunkák és kampányok elismerésére.

Állj ki magadért és másokért! - Érdekvédelmi képzés a Közélet Iskolájában

2019. augusztus 27. 

Ahhoz, hogy teljes jogú állampolgárként élhessünk, fel kell ismernünk a saját erőnket és meg kell tanulnunk használni azt. Ezen a képzésen a résztvevők megismerkedhetnek a közösségi érdekvédelem módszereivel és eszközeivel, és az érdekvédelmi kampányok szervezésének alapjaival.

Pályázat HR kampányok, HR kommunikációs megoldások díjazására

2019. augusztus 6. 

Minden, Magyarországon tevékenykedő cég nyújthat be bályázatot saját, vagy ügynökség által készített megoldásainak, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáinak díjazására.

CONTENT + MARKETING

2021. április 26. 

Nyolcadik alkalommal rendezzük meg CONTENT + MARKETING versenyünket, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhettek és harmadik alkalommal hirdetjük meg az INFLU-t, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányokat várjuk!

Employer Branding Award 2020

2021. április 13. 

Pályázatukban mutassák be a vállalatuknál, intézményüknél bevezetett Employer Branding éves stratégiát a 2020-as évből, különös tekintettel a dolgozói elégedettség javulására, a vállalat bevonzó képességének növekedésére (company of choice), a megtartás erősödésére, a pályázói és munkavállalói élmény növelésére, a vállalati/intézményi kultúra esetleges pozitív változására, illetve a vállalati stratégai célok elérésére. Lehetővé tesszük kisebb volumenű, kampány jellegű Employer Branding kezdeményezések nevezését is, amelyek követendő példának állíthatóak, és kapcsolatban vannak a dolgozói elköteleződés növekedésével, a company of choice pozíció elérésével, szintén a 2020-as évből.

Pályázat közösségi adománygyűjtő kampányban való részvételre

2021. március 22. 

Pályázati felhívás civil szervezetek, civil jellegű nonprofit gazdasági társaságok, valamint jogi személyiséggel nem rendelkező civil közösségek számára közösségi, követes adománygyűjtő kampányban való részvételre. A kampány központi eleme egy éjszaka végén induló és napfelkeltekor véget érő közös séta. A hajnali séta fő résztvevői azok az adománygyűjtő követek, akik az eseményen való részvételükkel egy-egy általuk választott Jó Ügy javára gyűjtenek adományokat saját ismeretségi körükben.

Most lépj! - Akciópályázat 2021

2021. március 8. 

A program célja olyan egyszeri közösségi megmozdulások, akciók, kampányok, rendezvények támogatása, amelyek hosszú távú hatást érnek el a pályázók környezetében tapasztalható, a helyi lakosságot közvetlenül érintő problémák kezelésében. A pályázók az elnyert támogatást aktuális és konkrét problémák megoldására, reálisan teljesíthető célok elérésére, közösségi összefogással megvalósuló tevékenységek finanszírozására fordíthatják.

Pályázat környezetvédelmi és természetvédelmi civil szervezetek támogatására

2021. február 2. 

Pályázati felhívás a környezet- és természetvédelmi céllal létrejött, a nemzeti környezet- és természetvédelmi célok elérésében közvetlenül feladatot vállaló civil szervezetek számára támogatás elnyerésére, szakmai programjaik megvalósításának céljából. Támogatható tevékenységek: élőhelyvédelem; földtani (földtudományi) természeti értékek védelme; tájvédelem; környezet- és természetvédelmi monitorozás; ismeretterjesztő, a környezet- és természettudatosságot szolgáló kiadványok, könyvek készítése, kiadása; szemléletformáló, szakmai információkat közvetítő honlapok készítése, üzemeltetése; környezetvédelmi tanácsadás; környezeti nevelési célú programok szervezése, lebonyolítása; kiemelt környezet- és természetvédelmi célok megvalósulásához, jeles napokhoz stb. kapcsolódó figyelemfelkeltő kampány; ágazati szakmai rendezvények szervezése és lebonyolítása. A támogatás összege 800.000 - 3.000.000 Ft.

Pályázat európai uniós díj elnyerésére az egészséges munkahely fenntartása terén elért jó gyakorlatokkal

2021. január 19. 

Egyéni vállalkozások, a képzést nyújtó szervezetek és az oktatási közösség tagjai, a munkáltatói szervezetek, a szakmai szövetségek, a szakszervezetek, a nem kormányzati szervezetek és a hivatalos kampánypartnerek nyújthatnak be pályázatot Egészséges munkahelyek - Helyes Gyakorlat Díjak 2021. évi elnyerésére, a biztonságért és az egészségvédelemért tett kimagasló tevékenységek elismerésére.

Pályázat sportmarketing díjak elnyerésére

2021. január 13. 

Pályázati felhívás Sportmarketing díjak elnyerésére, a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb kampányainak elismerésére. Kategóriák: A legértékesebb sportoló / sportcsapat / esport (márkaérték); A legjobb sportszponzoráció; Legkreatívabb social media használat; A sporttársadalom legjobb válasza a Covid-19-re; Hűség-díj.

Pályázat könnyű-, jazz és világzenei együttesek, előadóművészek külföldön történő élőzenei felléptetésének, nemzetközi PR-kampányának, stratégiai alapon tervezett sajtójelenlétének, nemzetközi szakmai együttműködéseinek támogatására

2020. december 8. 

Pályázati felhívás könnyű-, jazz és világzenei műfajba besorolható, élőzenét szolgáltató együttesek, előadóművészek számára külföldön történő élőzenei felléptetésük, nemzetközi PR-kampányaik, stratégiai alapon tervezett sajtójelenléteik, valamint nemzetközi szakmai együttműködéseik támogatására a magyar élőzene nemzetközi érvényesülése érdekében.

Pályázat pro bono adománygyűjtő kampány megvalósítására

2020. december 4. 

Pályázati felhívás civil szervezetek és civil jellegű non-profit gazdasági társaságok számára pro bono adománygyűjtő kampány megvalósítására. A pályázat nyertese(i) javára a Kiíró és partnerei megvalósítanak egy 10.000 db-os induló adománygyűjtő toborzó kampányt 2021-ben.

Módosult a ,,MAHOP-5.3.2-2016 Kommunikációs és promóciós kampány a halfogyasztás népszerűsítésére (Kapj rá!) című felhívás

2020. november 17. 

Az Európai Tengerügyi és Halászati Alapból társfinanszírozott, Széchenyi 2020 keretében megjelent ,,Kommunikációs és promóciós kampány a halfogyasztás népszerűsítésére (Kapj rá!) című, MAHOP5.3.2-2016 kódszámú felhívás az alábbiak szerint módosult: A pályázati hírek kivonata csak előfizetés és az előfizetői fiókba belépés után tölthető le PDF-ben. A részletek megtekintéséhez előfizetés szükséges. Előfizetőink hozzáférnek az őket érdeklő pályázati lehetőségekhez […]

Pályázat vállalkozásoknak és marketingügynökségeknek, marketing díj és védjegy elnyerésére

2020. október 21. 

Pályázati felhívás marketing védjegy elnyerésére, 2019. október 1. és 2020. október 31. között megvalósított kiemelkedő marketingtevékenységek elismerésére. Pályázható kategóriák: tartalommarketing; márkaépítés; direkt marketing-megoldások; ügyfél-elégedettségi programok; design és kreatív; online felületen futó kampányok; közösségi média-megoldások; egyéb digitális megoldások; kis költségvetésű integrált kampányok; eseményalapú aktivációk.

Klímabarát közlekedés mindenkiért!

2020. szeptember 20. 

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium, az Agrárminisztérium és az Emberi Erőforrások Minisztériuma Európa legnagyobb közlekedéssel összefüggő környezetvédelmi kampányához csatlakozva, Klímabarát közlekedés mindenkiért! címmel rajz-, fotó- és csoportos kreatív pályázatot hirdet.

Felhívás szálláshelyek, vendéglátó egységek, borászatok, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók részére forgalomélénkítő kampány

2020. szeptember 2. 

Csatlakozási lehetőség országos turisztikai forgalomélénkítő kampányhoz turisztikai szolgáltatóknak (szálláshelyek, vendéglátó egységek, borászatok, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók). A kiíró átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a kedvezményes ajánlatokat.

Európai uniós pályázat a vízfelhasználást tudatosító kampány támogatására

2020. július 17. 

Pályázati felhívás a vízfelhasználást tudatosító kreatív kampány támogatására. A pályázat célja, hogy a digitális világ és a művészetek összekapcsolásával  változást ideézzen elő a vízhasználattal kapcsolatos gondolkodásmódunkban mind a vállalkozások körében, mind pedig társadalmi és egyéni szinten. Pályázatot konzorciumi formában lehet benyújtani, melynek legalább három olyan tagja van, amelyek különböző programországokban vannak bejegyezve. A projektet legkésőbb 2021. március 1-jén meg kell kezdeni, a végrehajtásra rendelkezésre álló időtartam legfeljebb 22 hónap. A pályázat keretösszege 1.000.000 EUR, melyből egy projektet támogatnak. A pályázati kiírás nyelve angol.

Pályázat influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányok elsimerésére

2020. június 5. 

Magyarországon bejegyzett ügynökségek, illetve reklámanyagot készítő, azt publikáló vagy megrendelő egyéb cégek nyújthatnak be pályázatot az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített, kereskedelmi vagy társadalmi célú marketing-, PR- és kommunikációs kampányok és aktivitások elismerésére.

Felhívás turisztikai szolgáltatóknak, a belföldi turisztikai szolgáltatásokat és helyszíneket népszerűsítő, országos turisztikai marketingkampányban való részvételre

2020. május 20. 

Magyarországi fürdők, szálláshelyek, éttermek, egyéb turisztikai attrakciók és szolgáltatók (pl.: múzeumok, nemzeti parkok, túraszervezők) jelentkezhetnek belföldi turisztikai szolgáltatásokat és helyszíneket népszerűsítő, országos turisztikai marketingkampányban való részvételre. A kampány célja a belföldi turisztikai forgalom élénkítése. A kiíró kiemelten népszerűsíti majd a kedvezményes ajánlatokat. Határidő: 2020. május 24. (!!!)

Pályázat civil szervezeteknek és közösségeknek, közösségi adománygyűjtő kampányban való részvételre

2020. április 23. 

Pályázat civil szervezetek és közösségek számára közösségi adománygyűjtő kampányban való részvételre. A közösségi adománygyűjtő kampány keretében adománygyűjtő követek egy-egy, általuk választott jó ügy javára gyűjtenek adományokat saját ismeretségi körükben.

Pályázat közhasznú szervezeteknek, telefonhívással és SMS-sel támogatható adománygyűjtő rendszer használatára

2020. március 26. 

Pályázati felhívás közhasznú szervezetek számára, telefonhívással és SMS-sel támogatható adománygyűjtő rendszer használatára. Elsősorban azon szervezeteknek érdemes pályázni, akik havi szinten meg tudnak szólítani 5-10000 embert és abból 100-150 potenciális adományozót, vagy évente egy-két alkalommal tudnak aktívan kampányolni egy adott cél érdekében nagyon széles körben, ezzel éves szinten legalább 1000-1200 embert adományozásra késztetni.

Pályázat nagykereskedelmi, gyártó és kereskedelmi cégeknek, kereskedelmi marketingkampányok elismerésére

2020. március 10. 

Pályázati felhívás nagykereskedők, gyártók, valamint kereskedelmi cégek számára 2019. március 1. és 2020. március 1-je között futott viszonteladói vagy végfelhasználói kampányok elismerésére. A díjat elnyerő cég 1 éven át viselheti Az Év Kereskedelmi Marketing Kampánya kitüntető címet.

Pályázat civil szervezeteknek és nem bejegyzett közösségeknek, adománygyűjtő kampányban való részvételre

2020. február 4. 

Ferencvárosban működő vagy/és a kilencedik kerületieknek programokat tervező civil szervezetek és nem bejegyzett, informális csoportok nyújthatnak be pályázatot adománygyűjtő kampányban való részvételre.

Pályázat környezetvédő szervezetek tevékenységének támogatására

2020. január 20. 

Pályázati felhívás környezet- és természetvédelmi céllal létrejött, a nemzeti környezet- és természetvédelmi célok elérésében közvetlenül feladatot vállaló civil szervezetek számára, tevékenységük támogatására. Támogatható tevékenységek: élőhelyvédelem; földtani (földtudományi) természeti értékek védelme; tájvédelem; környezet- és természetvédelmi monitorozás; ismeretterjesztő, a környezet- és természettudatosságot szolgáló kiadványok, könyvek készítése, kiadása; szemléletformáló, szakmai információkat közvetítő honlapok készítése, üzemeltetése; környezetvédelmi tanácsadás; környezeti nevelési célú programok szervezése, lebonyolítása; kiemelt környezet- és természetvédelmi célok megvalósulásához, jeles napokhoz stb. kapcsolódó figyelemfelkeltő kampány; ágazati szakmai rendezvények szervezése és lebonyolítása. A támogatás összege 800.000 - 3.000.000 Ft.

Hogyan legyél kampányfőnök? - képzés a Közélet Iskolájában

2020. január 14. 

Ezt a programot közkívánatra hirdettük meg, mivel az önkormányzati választások után sokan kérték, hogy szervezzünk képzést arról, hogy is kell egy sikeres és erős alulról szerveződő kampányt koordinálni. Ha a civil csoportoddal tervezed, hogy indulnátok a választásokon először vagy újra, esetleg az országgyűlési választásokon szeretnél alulról jövő kampány szervezni, itt a lehetőség!

Pályázat civil kezdeményezések, projektek, programok díjazására

2019. december 17. 

Magyarországon működő civil szervezetek vagy civil jellegű non-profit gazdasági társaságok nyújthatnak be pályázatot civil díj elnyerésére, újszerű megközelítést alkalmazva kiemelkedő eredményeket elérő kezdeményezéseik, projektjeik és programjaik elismerésére. Két kategóriában magánszemélyek csoportja bejegyzett szervezet nélkül is beadhat pályázatot. Kategóriák: Legnagyobb hatású projekt, Legjobb kommunikációs kampány, Legjobb együttműködés (akár civilszervezetek között, akár civil és állami szervezet között, akár civilszervezet és vállalat között), Legígéretesebb új szervezet, Legsikeresebb adománygyűjtés, Legsikeresebb érdekérvényesítési projekt, Legjobb helyi kezdeményezés, Legjobb társadalmi vállalkozás.

Erasmus+ Mobilitási projektek 2020 – Köznevelési, Szakképzési és Felnőtt tanulási pályázatíró…

2019. október 28. 

Elindult a 2020-as Erasmus+ Mobilitási projektek őszi információs kampánya A pályázati hírek kivonata csak előfizetés és az előfizetői fiókba belépés után tölthető le PDF-ben. A részletek megtekintéséhez előfizetés szükséges. Előfizetőink hozzáférnek az őket érdeklő pályázati lehetőségekhez és pályázati hírekhez, és már az oldalon történő megjelenés napján értesülnek a pályázatokról. Előfizetőink számos, magánszemélyeknek szóló pályázati felhívás […]

Tervezd meg a Time to Move idei pólóját!

2019. október 21. 

Van érzéked a tervezéshez, és szeretnéd kipróbálni magad? Tervezd meg a Time to Move kampány idei hivatalos pólóját!

Módosult a ,,Kommunikációs és promóciós kampány a halfogyasztás népszerűsítésére (Kapj rá!) című (MAHOP-5.3.2-2016 kódszámú) felhívás

2019. október 7. 

Az Európai Tengerügyi és Halászati Alapból társfinanszírozott, Széchenyi 2020 keretében megjelent „Kommunikációs és promóciós kampány a halfogyasztás népszerűsítésére (Kapj rá!)” című (MAHOP-5.3.2-2016 kódszámú) felhívás az alábbiak szerint módosult: A pályázati hírek kivonata csak előfizetés és az előfizetői fiókba belépés után tölthető le PDF-ben. A részletek megtekintéséhez előfizetés szükséges. Előfizetőink hozzáférnek az őket érdeklő pályázati lehetőségekhez […]

Pályázat PR ügynökségeknek és vállalkozásoknak, PR díj elnyerésére

2019. október 3. 

Magyarországon bejegyzett PR ügynökségek és vállalatok nyújthatnak be pályázatot PR díj 2019. odaítélése céljából hírnévmenedzsmentmunkáik és kampányaik elismerésére. Az elért helyezések beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába.

Pályázat az Európai Unió értékeit kommunikáló kampányok, oktatási programok és egyéb kezdeményezések elismerésére

2019. szeptember 18. 

Pályázati felhívás az Európai Unió értékeit kommunikáló kampányok, oktatási programok és egyéb kezdeményezések elismerésére. A pályázatra magánszemélyek, valamint civil szervezetek jelentkezhetnek. Összesen 16 programot díjaznak, nyereményük egyenként 25.000 EUR. A pályázati kiírás nyelve angol.

Az Év Honlapja 2019 - Pályázat kiemelkedő honlapok elismerésére

2019. augusztus 27. 

Honlapot fejlesztő vagy tulajdonló vállalkozások és magánszemélyek nyújthatnak be pályázatot online marketingkommunikációs pályázaton való részvételre, kiemelkedő honlapok, technológiai megoldások, az influencer és a közösségi kampányok elismerésére.


Ajánljuk még ...

Hibát talált oldalainkon? Segítsen a javításában! Mondja el nekünk!



Hiányol valamit oldalainkról? Javasoljon új funkciókat!



Észrevétele van? Küldje el!