marketing pályázat, pályázatok, pályázati hírek, forrásfigyelés

Hol vannak a menüpontok? Ha menüpontokat hiányol, húzza az egeret a „Pályázati hírek” menüpontra!


Kiemelt pályázatok

A Kispatak Tanösvény növény- és állatvilága – Fotópályázat általános iskolás gyermekek részére

Pályázat az Iskolai Közösségi Szolgálat előírásainak megfelelő programok megvalósításának támogatására










MProjectPályázat nyilvántartás:


Pályázat hírek

marketing pályázatok

Országos Marketinggyémánt Díj 2017 – Pályázat marketingprojektek, kampányok, szakmailag profi marketingmegoldások elismerésére

2017. szeptember 22. 

A felhívás célja megtalálni és díjazni azokat a mikro-, kis és középvállalkozásokat, startup-okat, nonprofit szervezetek, egyesületek, valamint az általuk megbízott ügynökségeket, tanácsadókat, szolgáltató cégeket, akik KKV területen az adott kategóriák valamelyikében sikeres marketingprojekteket, kampányokat, szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg.

A belföldön megvalósuló rendezvények: fesztiválok, illetve vásárok keretében hazai termelők, illetve termékeinek promócióját szolgáló tevékenységek / AMC-P-17-5

2017. szeptember 17. 

A 2017. október 1. és 2017. december 31. között Magyarországon megvalósuló, a magyar élelmiszergazdaságot, gasztronómiát népszerűsítő, a hazai termékek piaci pozícióját erősíteni kívánó - nagyközönségnek szóló rendezvények, úgymint helyi, regionális, országos rendezvények, fesztiválok, vásárok szervezésének, - társkiállítóként való megjelenések, - és a hozzákapcsolódó marketingkommunikációs feladatok támogatása.

Országos Marketinggyémánt Díj

2017. szeptember 14. 

Az Országos Marketinggyémánt Díjat a Magyar Marketing Szövetség azzal a céllal írta ki, hogy - a KKV-k fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet, - a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, - segítse a tapasztalatcserét, s benne a KKV-k vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.

Módosult a Nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző program című felhíváshoz kapcsolódó Monitoring Tájékoztató

2017. szeptember 14. 

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző program” című (GINOP-1.3.5-15 kódszámú) felhíváshoz tartozó Monitoring Tájékoztató, a vonatkozó jogszabályok módosulása miatt.

Pályázat turisztikai fejlesztési térségekben desztinációfejlesztések és márkázás megvalósításának támogatására

2017. augusztus 29. 

A pályázat keretében kiemelt turisztikai fejlesztési térség területén székhellyel, vagy telephellyel rendelkező szervezetek konzorciumai pályázhatnak minimum 50 000 000, maximum 1 000 000 000 forint támogatás elnyerésére, turisztikai célú termékfejlesztés, marketingtevékenységek, szemléletformálás és egyéb stratégiai feladatok, turisztikai szakmai tevékenységek megvalósításának támogatására.

Pályázat kommunikációs kampányok elismerésére

2017. augusztus 10. 

A pályázat keretében marketingkommunikációs aktivitások és megoldások nevezhetők élelmiszer, szolgálzazások, image, társadalmi célú kampány, fogyasztási cikkek, gyógyszer, üzleti kommunikáció, bevezetőkampány, kis költségvetésű, gazdasági célú kampányok, Doing good, kereskedelem, hosszú távú hatékonyság, Big marketing idea, klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok, branded content és szezonális marketing kategóriákban.

Pályázat vállalati támogató programban való részvételre civil és nonprofit szervezeteknek, továbbá társadalmi vállalkozásoknak

2017. július 3. 

Pályázati felhívás vállalati támogató programban való részvételre civil és nonprofit szervezeteknek, továbbá társadalmi vállalkozásoknak. A programban résztvevő cégek marketing és felelősségvállalási tevékenységük keretében az értékesített termékek és szolgáltatások 10%-át civil vagy nonprofit szervezetek, illetve társadalmi vállalkozások javára ajánlják fel.

Sándor Imre Pr-díj

2017. szeptember 5. 

A Magyar Public Relations szövetség (MPRSZ) ismét meghirdeti szakmai díját, amelynek névadója Sándor Imre (1933-2007), a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, professzor emeritus, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője.

Az Év Honlapja Díj

2017. augusztus 21. 

Pályázatunk célja elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.

Gudi vállalati támogató programban civil és nonprofit szervezeteknek és társadalmi vállalkozások részvétele

2017. július 4. 

A pályázat célja A HAT Alapítvány GUDI programjában résztvevő cégek marketing és felelősségvállalási tevékenységük keretében az értékesített termékek és szolgáltatások 10%-át civil vagy nonprofit szervezetek, illetve társadalmi vállalkozások javára ajánlják fel.


Az összes 'marketing' találat megjelenítése »


Ajánljuk még ...

Hibát talált oldalainkon? Segítsen a javításában! Mondja el nekünk!



Hiányol valamit oldalainkról? Javasoljon új funkciókat!



Észrevétele van? Küldje el!