összes nyomtatvány pályázat - pályázatok - pályázati hírek - forrásfigyelés

Hol vannak a menüpontok? Ha menüpontokat hiányol, húzza az egeret a „Pályázati hírek” menüpontra!


Kiemelt pályázatok

MVM Edison LightUp! – Innovációs pályázat és startup verseny

Unilever Művészeti Díj 2018 – Pályázat képzőművész hallgatóknak










MProjectPályázat nyilvántartás:


Pályázat hírek

nyomtatvány pályázatok

A Godot Galéria pályázata

2017. október 17. 

FUTTASSUK BE EGYÜTT A MŰVÉSZETED!
a Godot Galéria alkotói pályázata
http://www.godotpopup.com/
Facebook: https://goo.gl/VLxc9y

A Godot Galéria pályázatot hirdet feltörekvő és szélesebb közönséghez eljutni akaró képzőművészek számára

Részletes pályázat kiírás
A Godot Galéria szervezésében ismételten megrendezzük a tavalyi évben nagy sikerrel zárult Godot Pop-Up kiállítást és vásárt.
Az eseményre 2017. decemberében kerül sor a Jászai Mari téri Palatinus Házakban (Újpesti rakpart 1-2).
Kezdeményezésünk célja, hogy az Y generáció képzőművészei számára új perspektívát nyújtsunk és elősegítsük pályájuk felívelését.
Ha szeretnél ebben részt venni és szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, akkor itt pályázhatsz.
A kiválasztott művek árát közösen, „gerilla árazás” jegyében, határozzuk meg. A gerilla árazás egy alulról építkező árazási folyamat, ahol az első bemutatkozási irányárat határozzuk meg, majd a piaci kereslet függvényében folyamatosan emeljük.
A pályázat kiírója: Godot Galéria
A pályázatok beküldési határideje: 2017. November 16. 12.00 óra
A pályázók köre: első sorban fiatal művészek (20-40 év), de a kor nem kizáró ok.
Beküldhető művek, kategóriák szerint:
kategória: Képzőművészet - festmény, szobor, grafika…stb.

Technikai feltételek:
Beküldés
I. forduló
A pályázó a godotpalyazat@gmail.com címre küldje be a pályázati anyagokat, a tárgyban feltüntetve „Godot pályázat 2017”
a pályázati csomag az alábbi adatokat tartalmazza:
Alkotó neve
művésznév/brandnév
Születési idő
Kategória megnevezése
Saját, a művészeti alkotásokat bemutató weboldal, facebook oldalak linkjei
Önéletrajz
technika
anyaghasználat
max. 20 kép beküldése
II. forduló
A beérkezett pályázatok értékelését követően a kiválasztott pályázók, egy pályázók számára készített pályázati formanyomtatvány kitöltésével, az eredetiségi nyilatkozat, a részletes kiállítási/eladási feltételek/szerződés elfogadásával és a kiállításon/vásáron résztvevő alkotásokról készített fotók feltöltésével válnak a Godot Pop-up kiállítás és vásár teljes értékű szereplőivé.
Kiválasztott alkotások
Az alkotásokat installálásra alkalmas állapotban kérjük beszállítani.
Az alkotások helyszínre szállításának időpontja: 2017.12.8.-9.
Az alkotások helyszínre szállítása az Alkotó (művész) felelőssége
A tárgyak tárolása és a Godot pop-up vásár és kiállítás helyszíne: Budapest, Jászai Mari téri Palatinus Házak (Újpesti rakpart 1-2).
Speciális esetekben a Godot Galéria segít a művek helyszínre szállításában
Díjazás
Fődíj: A Godot Galéria a pályázaton résztvevő alkotók közül 1 fő számára lehetőséget nyújt a Godot Galériában önálló kiállítás megrendezésére.
Külön díj: A Galéria a beküldött pályaművek alkotói közül 5 fő számára lehetőséget nyújt a 2018-as évben másodjára megrendezésre kerülő Godot Mezőszemerei Művésztelep, 10 napos alkotótáborában való részvételre, ahol a művészek szállást, étkezést és anyagköltséget kapnak munkájukhoz a művésztelepen. Az ott készült munkákból a Godot Galéria kiállítást rendez.

Bővebb információ:
A felmerülő kérdésekre a godotpalyazat@gmail.com címen lehet érdeklődni.
A pályázatról bővebb információt a Godot pop-up facebook oldalon kaphatnak.
Futtassuk be együtt a művészeted!
Jó pályázást kívánunk!

SEGÉDLET a 45/2017. (IX. 18.) FM rendelet alapján az egyes állatbetegségek és zoonózisok felszámolásának finanszírozásához benyújtható pénzügyi hozzájárulás iránti kérelem (B3060-04, B3061-04 jelű nyomtatványok) helyes kitöltéséhez

2017. október 3. 

Veresegyház év fotósa és Veresegyház legszebb képe fotópályázat

2017. február 2. 

Az AXUS Art Képkeretezés, Evosec Kft, Gödöllő Coop Zrt valamint a Dekor Klinika támogatásával hagyományörző fotópályázat indul Veresegyházról a “Veresegyház év fotósa”, valamint a “Veresegyház legszebb képe” cím elnyeréséért. A címek megszerzése érdekében, nevezni minimum 1 db digitális fotóval lehet, amely azonosíthatóan Veresegyház térségben készült, és terjedelmében 30×40 cm kép minőségi nagyítására alkalmas. A nevezés díja 1500 Ft /fotó. Tetszőleges számú fotó leadása lehetséges. Nincs számbéli korlátozás. A nevezési díj megfizetése mellet, az erre a célra elkészített nyomtatványon, fel kell tüntetni a kép készítőjének nevét és egyéb elérhetőségeit, illetve  kép készítésnek gép típusát. A képeket elektronikusan is el lehet küldeni nyomtatásra, info@dekorklinika.hu címre, nevezni azonban csak személyesen, a Dekorklinika Versegyház Fő út 53sz. alatti (Fő tér Coop Parkoló Átrium Üzletház belül) helységben lehet, munkanapokon, munkaidőben. A nevezett alkotásokból 1- 1 db 30×40 cm nyomtatás készül, amely  kiállításra bemutatásra alkalmas módon, kasírozva és fekete 5-5 cm-es paszpartouval lesz ellátva. A nevezési díj tartalmazza a bemutatásra történő ezen gyártási költségeket. Az így elkészült anyagok a kiállítás bezárásakor, (várhatóan 2017. 04. 30.) az alkotó tulajdonába kerülnek egyéb díj megfizetése nélkül. Minden nevezett fotó, automatikusan mind a két cím pályamunka elbírálási anyagába kerül, nem szükségeltetik sem valamelyiket megválasztani sem kétszer nevezni. Az alkotások, tehát mind a két cím elnyerése érdekében automatikusan vetélkednek, mind két esetben ugyan azok, elválasztásuk csak is a zsűrizés tekintetében van. Az  ,,Év Fotósa 2016 Versegyház ,, címet szakmai zsűri ítéli oda. Míg a Veresegyház Legszebb Képe 2016 cím jogosultja a közönség szavazatok alapján lesz elnyerhető. A szakmai zsűri e célra felkért, nagy szakmai tapasztalattal és tudással rendelkező szakemberek és vagy már díjazott fotósokból fog állni. A közönség ,,zsűri a kiállítás hivatalos megnyitójáig a COOP Galériában személyesen megjelenő személyekből, azok összességéből tevődik össze, akik a kiállított alkotásokra adják le értékelésüket, szavazataikat. Az alkotások mind két esetben anonim módon (csak sorszámmal) kerülnek bemutatásra, ezzel biztosítva a cím odaítélésének objektív, pártatlan  értékelését. Az első 3 helyezett díjazásban is részesül, amit ajándék utalvány formájában kaphatnak meg. A kiállítás tervezett nyilvánosság előtti nyitó időpontja 02. 20. A díjátadással egybekötött, hivatalos kiállítás megnyitó, és eredmény hirdetés tervezett időpontja 03. 18. (nem végleges díjátadók elfoglaltsága miatt változhat pl. Polgármester Úr elfoglaltsága) Nevezési határidő 2017.02. 15. (változhat nagy mennyiségű nevezés estén a fizikai korlátok miatt előbb is lezárulhat). Kapcsolat: axusart@citromail.hu A Veresegyház év fotósa és Veresegyház legszebb képe fotópályázat bejegyzés először a Fotópályázat figyelő jelent meg.

Étkezési tojást termelő tyúkállományok, valamint tenyészbaromfi fajok állatjóléti támogatásának feltételeiről szóló 38/2016. (VI. 6.) FM rendelet alapján a támogatás igénybevételéhez kapcsolódó nyomtatványok rendszeresítéséről

2016. június 21. 

A támogatás jogszabályi alapja Az étkezési tojást termelő tyúkállományok, valamint tenyészbaromfi fajok állatjóléti támogatásának feltételeiről szóló 38/2016. (VI. 6.) FM rendelet (a továbbiakban: Rendelet) alapján az étkezési tojást termelő tyúk, valamint a tenyészbaromfi tartása során az állománynak az egészségre nem ártalmas, a megadott értékhatárnál (2,5 mg/kg) alacsonyabb mikotoxin tartalmú takarmány biztosításához a Rendeletben meghatározott feltételek teljesítése esetén vissza nem térítendő állami támogatás vehető igénybe.

Díjtalan Kutyaiskolai Oktatás

2016. február 16. 

Díjtalan kutyaiskolai tanfolyamot indítunk az ország több pontján azoknak az eb tartóknak, akik szeretnének felelős állattartókká válni és családtagként tekintenek kedvenceikre.

Mit érdemes tudni az oktatásról?
A tanfolyam 7 foglalkozásból áll majd, amit egy 8. házi vizsga fog zárni.

A pályázókat két csoportra bontjuk:
- 1-es csoportba a 7 hónapnál fiatalabb kutyák kerülnek
- 2-es csoportba a 7 hónapnál idősebbek

Az oktatások helyszínei:
Debrecen
Nyíregyháza Szentendre
Sajóörös
Hajdúnánás

A pályázat beadásához szükséges dokumentumok:
- „ADATLAP DÍJTALAN KUTYAISKOLAI PÁLYÁZATHOZ” nevű formanyomtatvány kitöltése*
- egy darab kinyomtatott közös kép a tulajdonosról és az ebről, aláírva
- befizetési/átutalási bizonylat kinyomtatott fénymásolata, mely igazolja a pályázat beadásához szükséges 1500 forint befizetését, aláírva!***
- egy motivációs levél gépelve, kinyomtatva, aláírva, aminek tartalma ráfér egy A/4-es lapra

Pályázat elküldésének címe:
Támogassuk a Rászoruló Állatokat Alapítvány
4031 Debrecen, István út. 13.

Pályázat beérkezésének határideje (A pályázati anyag sikeres beérkezéséről e-mailben értesítjük a pályázót):
2016. február 29.****

A pályázat nyerteseinek kihirdetése és kiértesítése:
2016. március 6-ig e-mailben fog megtörténni. ****

A tanfolyamot előreláthatóan 2016. március közepén indítjuk el. ****


*Ezt a formanyomtatványt igényelni kell a taraalapitvany@gmail.com e-mail címen, amit elküldünk Önnek. Tárgyba írja be: „oktatás”

**Ezt az összeget a Támogassuk a Rászoruló Állatokat Alapítvány bankszámlaszámlájára szíveskedjen befizetni vagy átutalni az MKB banknál vezetett számlaszámra: 10300002 – 10599848 – 49020016 Közleménybe kérjük beírni „oktatás”.

*** Azok a pályázók, akiknek nem sikerült a nyertes pályázók közé bejutni, azonban szeretnének kutyaiskolai foglalkozáson részt venni, a következő alkalommal induló tanfolyam árából a nevezési díj összegét levonjuk (vagyis, annyival kevesebbe fog kerülni).

**** A változtatás jogát fenntartjuk.

Kutyaiskolai Pályázat

2016. február 28. 

A Támogassuk A Rászoruló Állatokat Alapítvány díjtalan kutyaiskolai tanfolyamra hirdet pályázatot. Az oktatás az ország több pontján kerülhet megrendezésre azok számára, akik szeretnének felelős állattartókká válni és családtagként tekintenek kedvenceikre.

Mit érdemes tudni az oktatásról?
A tanfolyam 7 foglalkozásból áll majd, amit egy 8. házi vizsga fog zárni.

A pályázókat két csoportra bontjuk:
- 1-es csoportba a 7 hónapnál fiatalabb kutyák kerülnek
- 2-es csoportba a 7 hónapnál idősebbek

Az oktatások helyszínei:

Debrecen Nyíregyháza Szentendre Sajóörös Hajdúnánás

A pályázat beadásához szükséges dokumentumok:
- „ADATLAP KUTYAISKOLAI PÁLYÁZATHOZ” nevű formanyomtatvány kitöltése*
- egy darab kinyomtatott közös kép a tulajdonosról és az ebről, aláírva
- befizetési/átutalási bizonylat kinyomtatott fénymásolata, mely igazolja a pályázat beadásához szükséges 1500 forint (nevezési díj) befizetését, aláírva!***
- egy motivációs levél gépelve, kinyomtatva, aláírva, aminek tartalma ráfér egy A/4-es lapra

Pályázat elküldésének címe:
Támogassuk a Rászoruló Állatokat Alapítvány
4031 Debrecen, István út. 13.

Pályázat beérkezésének határideje (A pályázati anyag sikeres beérkezéséről e-mailben értesítjük a pályázót):
2016. április 1.****

A pályázat nyerteseinek kihirdetése és kiértesítése:
2016. április 8-ig e-mailben fog megtörténni. ****

A tanfolyamot előreláthatóan 2016. április közepén indítjuk el. ****

*Ezt a formanyomtatványt igényelni kell a taraalapitvany@gmail.com e-mail címen, amit elküldünk Önnek. Tárgyba írja be: „oktatás”

**Ezt az összeget a Támogassuk a Rászoruló Állatokat Alapítvány bankszámlaszámlájára szíveskedjen befizetni vagy átutalni az MKB banknál vezetett számlaszámra: 10300002 – 10599848 – 49020016 Közleménybe kérjük beírni „oktatás”.

*** Azok a pályázók, akiknek nem sikerült a nyertes pályázók közé bejutni, azonban szeretnének kutyaiskolai foglalkozáson részt venni, a következő alkalommal induló tanfolyam árából a nevezési díj összegét levonjuk (vagyis, annyival kevesebbe fog kerülni).

**** A változtatás jogát fenntartjuk.


Ajánljuk még ...

Hibát talált oldalainkon? Segítsen a javításában! Mondja el nekünk!



Hiányol valamit oldalainkról? Javasoljon új funkciókat!



Észrevétele van? Küldje el!