készség pályázat, pályázatok, pályázati hírek, forrásfigyelés

Hol vannak a menüpontok? Ha menüpontokat hiányol, húzza az egeret a „Pályázati hírek” menüpontra!


Kiemelt pályázatok

Légy szorgalmas! Országos Pályázat Gyerekeknek

Pályázat Jean Monnet tevékenységek 2018. évi támogatására

Kodály Zoltán zenei alkotói ösztöndíj 2018 - Pályázat fiatal zeneszerzők, zenetudósok és zenekritikusok részére










MProjectPályázat nyilvántartás:


Pályázat hírek

készség pályázatok

Módosult az Idegen nyelvi készségek fejlesztése című felhívás dokumentációja

2018. január 8. 

Megváltozott a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Idegen nyelvi készségek fejlesztése” című (GINOP-6.1.3-17 kódszámú) felhíváshoz kapcsolódóan támogatott projektek Monitoring Tájékoztatója, amely a fenntartási időszakban felmerülő kötelezettségekre vonatkozóan nyújt kiegészítő információkat a felhívás módosítassanak megfelelően.

Pályázat református gyülekezeteknek, hátrányos helyzetű, elsősorban cigány gyermekek és családok egyházi és társadalmi beilleszkedését segítő projektek támogatására

2018. január 4. 

Református gyülekezetek pályázhatnak 2-2,9 millió forintra a romák/cigányok társadalmi és egyházi integrációját, az integrált közösségek fejlesztését, valamint a roma/cigány gyermekek tanulmányi előmenetelét, szociális és életkészségeinek erősítését szolgáló programok megvalósítására.

Módosult az Idegen nyelvi készségek fejlesztése című felhívás

2017. december 28. 

Értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Idegen nyelvi készségek fejlesztése” című (GINOP-6.1.3-17 kódszámú) felhívás módosult. A módosításokat a mellékelt táblázat foglalja össze. A támogatási kérelmek benyújtása a kitöltő program módosításának megjelenését követően, 2018. február 1-től 2018. február 28-án, 12.00 óráig lehetséges.

Mobilitási projektek / Szakképzési tanulók mobilitása

2017. december 18. 

A pályázattípus célja a tanulók kompetenciáinak (tudásának, készségeinek és attitűdjeinek) támogatása a személyes fejlődés, a munkavállalói esélyek és az európai munkaerőpiacon való érvényesülés megkönnyítése érdekében.

Iskolai, óvodai partnerségek - rugalmasabb feltételek, egyszerűbb pályázás, jelentősen bővülő pályázati forrás

2017. december 18. 

Fő célja, hogy erősítse az európai dimenziót az óvodákban és az iskolákban, illetve hogy 21. századi készségekkel és kompetenciákkal ruházza fel a köznevelési intézményeket. Az Iskolai, óvodai partnerségek kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy: - megismerjék külföldi köznevelési intézmények napi működését, hogyan tanítanak és foglalkoznak a gyerekekkel, - ötleteket, jó gyakorlatokat és módszereket osszanak meg egymással, melyeket aztán akár otthon is használnak, - tovább fejlesszék már meglévő jó gyakorlataikat, kipróbálják őket új környezetben - a gyermekek, a pedagógusok és az intézmények nemzetközi kapcsolatokra tegyenek szert, melyekből hosszú távon profitálhatnak, - gyakorolják idegen-nyelv tudásukat, vagy új nyelvvel ismerkedjenek meg, - különösen a gyerekek, de akár a tanárok alapkészségeit, kompetenciáit fejlesszék, - projektszerű tevékenységeket valósítsanak meg, - diákok és munkatársak külföldi partnereikhez utazzanak.

logó tervezés

2017. december 9. 

A Debreceni Bárczi Gusztáv EGYMI, Általános Iskola, Készségfejlesztő Iskola és Kollégium 110 éve áll a gyógypedagógia szolgálatában. Az intézmény értelmi fogyatékos gyermekeket fejleszt, nevel, oktat a fogyatékosság minden fokán.
Erőssége a változatos módszertani kultúra, tehetséggondozás és az integráció segítése. (szakmai munkánkat leginkább Facebook oldalunkon ismerheti meg az érdeklődő.)

A pályázat célja: az intézmény tevékenységét, arculatát bemutató és jelképező logó tervezése.

Formai követelmények:
- a logó feltétlenül utaljon az intézmény küldetésére,
- készülhet kézzel vagy számítógéppel

A pályázat értékelése: a beérkezett pályaműveket a tanulók, szülők és a nevelőtestület közösen értékeli.

A pályázat eredménye: a legtöbb szavazatot kapott logó lesz a jövőben intézményünk jelképe, valamint a győztes pályamű alkotója intézményünk kézműves alkotásaiból összeállított ajándékcsomagot kap.
Minden alkotó ajándékban részesül.
Minden beérkezett pályamű megosztásra kerül az iskola honlapján és Facebook oldalán.

Beküldés módja:
Az elkészített logókat az intézmény email címére kell beküldeni digitális formában, jpg formátumban valamint szerkeszthető formátumban is.
barczi@barczi-debr.sulinet.hu

Beküldési határidő:
2018. február 1.

Várjuk a jó ötleteket a kreatív alkotásokat!

Campus Mundi - külföldi szakmai gyakorlat

2017. november 27. 

A pályázat célja, hogy a hallgató a külföldi fogadó intézménynél teljesített szakmai gyakorlata alatt tanulmányaihoz szorosan kötődő szakmai tapasztalatokat, kompetenciákat és készségeket szerezzen, melyek hazatérését követően a magyar munkaerőpiacon való elhelyezkedésben előnyt biztosítanak. Mester- és doktori képzés esetén kutatási tevékenység is támogatható, amennyiben ez a tanulmányi követelményekhez szorosan kapcsolódik.

Abacusan VándoRobot Pogram

2017. november 21. 

A pályázatban meghirdetett Abacusan VándoRobot Program célja, hogy a sikeres pályázatú iskolák Programban résztvevő tanulóinak a digitális kompetenciái, programozási ismeretei gazdagodjanak, fejlődjön algoritmikus gondolkodásuk, alkotó készségük és képességük, továbbá szociális kompetenciáik - pl. együttműködés, csapatmunka.

Ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek

2017. december 18. 

Az ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek célja a készséghiány felszámolása egy adott ágazat egy vagy több foglalkozási profilja vonatkozásában. Ennek során meghatározzák az aktuális vagy körvonalazódó ágazatspecifikus munkaerőpiaci igényeket (keresleti oldal), és minden szinten fokozzák a szakmai alap- és továbbképzési rendszerek munkaerőpiaci igényekhez (kínálati oldal) igazodását. Az ágazati szakképzettség-fejlesztési szövetségek a készségigényekre vonatkozó tényekre alapozva támogatják a transznacionális szakképzési tartalom, valamint az európai szakmai alapprofilokhoz kapcsolódó tanítás- és képzésmódszertan kialakítását és átadását.

Iskolai, óvodai partnerségek - rugalmasabb feltételek, egyszerűbb pályázás, jelentősen bővülő pályázati forrás -

2017. december 18. 

Fő célja, hogy erősítse az európai dimenziót az óvodákban és az iskolákban, illetve hogy 21. századi készségekkel és kompetenciákkal ruházza fel a köznevelési intézményeket. Az Iskolai, óvodai partnerségek kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy: - megismerjék külföldi köznevelési intézmények napi működését, hogyan tanítanak és foglalkoznak a gyerekekkel, - ötleteket, jó gyakorlatokat és módszereket osszanak meg egymással, melyeket aztán akár otthon is használnak, - tovább fejlesszék már meglévő jó gyakorlataikat, kipróbálják őket új környezetben - a gyermekek, a pedagógusok és az intézmények nemzetközi kapcsolatokra tegyenek szert, melyekből hosszú távon profitálhatnak, - gyakorolják idegen-nyelv tudásukat, vagy új nyelvvel ismerkedjenek meg, - különösen a gyerekek, de akár a tanárok alapkészségeit, kompetenciáit fejlesszék, - projektszerű tevékenységeket valósítsanak meg, - diákok és munkatársak külföldi partnereikhez utazzanak.

LifeChanger Program

2017. november 28. 

A program célja, hogy segítsen a 8-11 éves általános iskolás korosztálynak abban, hogy egy ingyenes, élménypedagógián alapuló oktatási programon keresztül sajátíthassanak el a korosztályuknak releváns, fontos pénzügyi ismereteket és közben olyan készségeik és képességeik is fejlődjenek, amelyek támogatják majd őket tehetségük kibontakoztatásában, álmaik megvalósításában. A program egy félnapos élménypedagógiai módszertanra épülő oktatóprogramból és egy erre épülő, az élménynap során tanult fogalmak és ismeretek beépülését, valamint a szociális kompetenciák fejlődését célzó motivációs pontgyűjtő rendszer bevezetéséből áll. Az élménynap során a gyerekek megismerkednek az életkoruknak megfelelő pénzügyi fogalmakkal, a következő tanévben pedig lehetőséget kapnak arra, hogy egyéni és csoportos döntéseiket pontokra válthassák és az előre meghatározott pontrendszer szerint összegyűjtött pontjaikat az iskola boltjában különböző tárgyakra és/vagy élményekre költsék. (A pontgyűjtő rendszerről bővebben lsd. az 1. sz. függeléket.)

#énjövőm

2017. november 26. 

A fiatalok munkanélküliségének társadalmi súlyából és jelentőségéből fakadóan a Coca-Cola Hellenic Bottling Company (CCHBC) Magyarország helyi fiatalok munkához jutását kívánja elősegíteni alapvető készségek kialakításával, valamint olyan hálózatok és kapcsolatok fejlesztésében szeretne részt venni, melyek a fiatalok elhelyezkedését mozdítják elő. 2016-ban a CCHBC új vállalati küldetést dolgozott ki és egy olyan kiterjedt kezdeményezést indított el, amely az alapvető szociális és vállalkozói készségek fejlesztésére fókuszál a 18-30 év közötti korosztály körében, illetve olyan kapcsolatfejlesztésbe fog, mely a célcsoport munkához jutásának esélyeit növeli. A program neve: #énjövőm. A CCHBC Magyarország helyi szervezetek és hálózatok bevonását kívánja kezdeményezni és egy pályázatot ír ki civil szervezetek számára.

Pályázat hátrányos helyzetű csoportok életminőségét javító társadalmi innovációs programban való részvételre

2017. november 9. 

Non-profit (civil, nem kormányzati) alapítványok és egyesületek, non-profit gazdasági társaságok, valamint szociális szövetkezetek pályázhatnak olyan innovatív projektek támogatása céljából, amelyek hátrányos helyzetű csoportok életminőségét javítják fenntartható módon, társadalmi vállalkozás megvalósításával, működtetésével. A három legígéretesebb pályázó összesen 60.000 euró összegű vissza nem térítendő pénzügyi, továbbá 12 hónapos szakmai és készségfejlesztési támogatást kap.


Az összes 'készség' találat megjelenítése »


Ajánljuk még ...

Hibát talált oldalainkon? Segítsen a javításában! Mondja el nekünk!



Hiányol valamit oldalainkról? Javasoljon új funkciókat!



Észrevétele van? Küldje el!