összes középiskolai pályázat - pályázatok - pályázati hírek - forrásfigyelés

Hol vannak a menüpontok? Ha menüpontokat hiányol, húzza az egeret a „Pályázati hírek” menüpontra!


Kiemelt pályázatok

Pályázat helyi közösségi programok támogatására az Észak-Alföldi és a Dél-Dunántúli régióban

Pályázat az Iskolai Közösségi Szolgálat előírásainak megfelelő programok megvalósítása céljából










MProjectPályázat nyilvántartás:


Pályázat hírek

középiskolai pályázatok

Pályázat halmozottan hátrányos helyzetű tanulók részére az Arany János Kollégiumi-Szakközépiskolai Programban való részvételre

tegnap 09:29 

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma pályázati felhívása az Arany János Kollégiumi-Szakközépiskolai Programban való részvételre, a 2017/2018. tanévben 8. évfolyamon tanuló diákok, valamint azon tanulók számára, akik alapfokú végzettség hiányában kívánnak bekapcsolódni a szakképzésbe.

Béri Balogh Ádám középiskolai ösztöndíj 2017-2018

2017. szeptember 13. 

A Honvédelmi Minisztérium pályázati felhívása Béri Balogh Ádám középiskolai ösztöndíj 2017-2018 odaítélése céljából.

ROMASTER - Esélyprogram a Jövő Roma Vezetőiért – Pályázat roma származású középiskolások részére

2017. augusztus 25. 

A HBLF-ROMASTER Alapítvány pályázati felhívása hátrányos helyzetű, magukat cigánynak valló, középiskolai tanulók részére a ROMASTER - Esélyprogram a Jövő Roma Vezetőiért programban való részvételre.

Felhívás a menekültválság témakörét körbejáró reflexiós óratervek díjazására

2017. április 20. 

A pályázat keretében középiskolai tanárok a menekültválságot feldolgozó óratervekkel 50.000 forintra pályázhatnak.

II. Pályázati felhívás középiskolai tanároknak

2017. április 16. 

A pályázat célja, hogy a középiskolai tanárok a reflexiónak is teret engedő órák keretében, komplex módon dolgozzák fel a menekültválság témakörét, olyan tananyagokat is a diákok figyelmébe ajánlva, amelyek sokrétűen járják körbe a kérdést. További cél, hogy ezeken a foglalkozásokon a tanulók felismerjék azt a komplexitást, amely a migrációt okozó társadalmi válságok hátterében húzódik meg, és ezzel párhuzamosan saját érzelmeikre is reflektálhassanak.

I. Pályázati felhívás középiskolai tanulóknak - menekülthelyzet kérdései

2017. április 16. 

A pályázat célja, hogy e korosztály olyan tananyagokat is megismerhessen, amelyek sokrétűen járják körbe a menekülthelyzet kérdéseit. További cél, hogy a tananyag segítségével a tanulók felismerjék azt a komplexitást, amely a migrációt okozó társadalmi válságok hátterében húzódik meg, és ezzel párhuzamosan saját érzelmeikre is reflektálhassanak.

Szakmai gyakorlatok az Európai Parlamentben

2017. április 16. 

Az Európai Parlament lehetőséget kínál szakmai gyakorlatokon való részvételre a pályázatok benyújtásának határideje előtt felsőfokú tanulmányok folytatására jogosító középiskolai bizonyítványt szerzett, illetve már felsőfokú tanulmányokat folytató vagy ezzel egyenértékű szakmai képzésben részesülő fiatalok számára. Ezeket a szakmai gyakorlatokat elsősorban azon fiatalok számára szervezik, akiknek képzésük keretében szakmai gyakorlaton kell részt venniük, illetve akik a gyakorlat első napján már betöltötték 18. életévüket.

Legyél Te is Informatikus! – Felhívás középiskolásoknak informatikai versenyben részvételre

2017. április 6. 

A Magyar Telekom pályázati felhívása Legyél Te is Informatikus! címmel középiskolai csapatoknak informatikai versenyben való részvételre. A nyertes csapatok minden tagja nyer egy-egy Samsung Gear Fit 2 okosórát és mellé egy LG Bluetooth Sport fülhallgatót.

Gábor Dénes középiskolai tanulmányi ösztöndíj

2017. február 12. 

A pályázat célja: A természettudományi ismeretek magas szintű elsajátításának ösztönzése a középiskolai oktatásban résztvevő tanulók körében.

Esszépályázat 2017

2016. december 4. 

A kiíró ebben az évben is esszépályázatot hirdet olyan középiskolai tanulók részére, akiket érdekel az etika és a filozófia, továbbá van véleményük, amelyet szívesen meg is osztanának.

Lippai Balázs esélyegyenlőséget elősegítő ösztöndíj

2016. szeptember 8. 

A Lippai Balázs esélyegyenlőséget elősegítő ösztöndíj pályáztatásának és odaítélésének rendjéről szóló 68/2012. HM utasítás alapján a Honvédelmi Minisztérium Lippai Balázs esélyegyenlőséget elősegítő ösztöndíj pályázatot hirdet azon középiskolai tanulók részére, akik a katonai alapismeretek szabadon választott érettségi tantárgyat tanulják, valamint a felsőfokú intézmények azon hallgatói részére, akik a honvédelmi ismeretek tantárgyat a 2015/2016. tanulmányi év II. félévében vették fel.

Láss, tanulj, váltsd valóra pályázat diákoknak

2016. május 27. 

A Csányi Alapítvány a Gyermekekért, az AMNESIA csoporttal közösen ,,Láss, tanulj, váltsd valóra címmel közös pályázatot hirdet középiskolai és felsőoktatási tanulmányokat folytató diákjai számára. A pályázat célja: Lehetőséget biztosítani a gyerekek számára önálló ismeretszerzésre többek között a tervezés, a divat, a stílus és a legújabb trendek témakörökben. A tanulmányokat támogató, segítő szakmai kapcsolati tőke építése. A pályázatban szereplő szakterületek vezetőmunkatársai mellett […]

Pályázati felhívás az első Őrkő terveinek elkészítésére

2016. május 24. 

A kiíró design pályázata egyetemi hallgatók és középiskolai diákok számára Őrkő látványtervének elkészítésére.

Esztrád Színház pályázata

2016. május 20. 

A pályázat célja: hogy a történelem iránt érdeklődő középiskolai, főiskolai és egyetemi hallgatók és oktatók lehetőséget kapjanak a produkció megtekintésére, részesei legyenek a magyar történelmet bemutató zenés műsornak.

Euroscola-játék strasbourgi utazásért!

2016. április 11. 

A kiíró is meghirdeti április 18. és május 1. között online középiskolai vetélkedőjét, az Euroscola-játékot, a www.euroscola.hu honlapon. A játékon magyarországi középiskolák csapatai mérik össze tudásukat Európáról és az Európai Unióról.

Videóinterjúk a 21. század oktatásában

2016. március 19. 

A kiíró pályázatot hirdet általános- és középiskolai tanárok, tananyagfejlesztők, oktatási szakemberek számára a Videóinterjúk a 21. század oktatásában című szakmai továbbképzési és tananyag-fejlesztési programon való részvételre.

Képzőművészeti pályázat

2016. március 3. 

Néhai Katona Kiss Ferenc nyug. műszaki egyetemi tanársegéd, középiskolai rajztanár, festőművész, feleségével néhai Túri Júlia tanítónővel közösen képzőművészeti alapítványt hozott létre 1 000 000 Ft-os tőkével, 40 éven aluli festőművészek részére, abból a célból, hogy tehetségüket gondtalan körülmények között teljesíthessék ki.

Az én Pannoniám - Kárpát-medencei középiskolai vers- és prózamondó találkozó

2016. január 11. 

A kiíró kilencedik alkalommal hirdeti meg Az én Pannoniám (Mészöly Miklós) Kárpát-medencei középiskolai vers- és prózamondó találkozóját.

Szlovák állami ösztöndíj rövid tanulmányútra (0.10)

2015. november 12. 

A kiíró pályázati felhívást tett közzé szlovákiai ösztöndíjakra vonatkozóan felsőoktatásban dolgozó oktatók, tudományos munkatársak, szak-, és középiskolai tanárok, oktatásügyi, szakoktatási szakemberek részére, 2-5 napos előadások tartása, konzultációk, tudományos konferenciákon - meghívásra - való részvétel céljából.

Nyitott Bazár - Licitálj vagy pályázz színházi nevelési előadásokra!

2015. október 22. 

Pályázat kiírója: Nyitott Kör Egyesület
Pályázók köre: általános- és középiskolai osztályok, folyamatosan működő diákközösségek
Határidő: 2015. november 4. 16.00
Jelentkezni és licitálni a következő linken található űrlap kitöltésével lehet: http://goo.gl/forms/GhSMt4Oswe
További információk, tájékoztatás: jelentkezes@nyitottkor.hu címen, vagy a +36-70-944-9982-es telefonszámon


Mivel foglalkozik a Nyitott Kör?

Színházi nevelési előadásokat hozunk létre. A színházi nevelési előadás egy többnyire 3 óra időtartamú interaktív előadás, amin egy diákközösség vesz részt. A színházi formában feldolgozott történet kapcsán egy kérdést, vagy témát vizsgálunk: az előadást játszó színész-drámatanárok és a diákok közösen játszanak, gondolkodnak. A diákok nem csak nézői az előadásnak, hanem jelenlétükkel, kérdéseikkel és gondolataikkal alakítják az eseményeket.

2013-ban 60, 2014-ben 88, 2015-ben júniusig 67 színházi nevelési előadást tartottunk, több mint 9000 diáknak, ingyenesen, pályázati keretből. A 2014-15-ös évadban már egy nyílt jelentkezési program, a „NYITVA!” pályázat keretében jelentkezhettek hozzánk iskolák. Ez olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy az anyagi keretünket meghaladta a pályázók száma.
Ez egyrészt nagy örömöt okozott nekünk, de el is keserített bennünket, hogy nem tudjuk kiszolgálni az igények egy részét. Ahhoz, hogy minél több diákközösséget tudjunk fogadni, további forrásokra van szükségünk…

Mi a Nyitott Bazár?

Egy kísérleti pályázati forma, melynek segítségével az előadásaink iránt érdeklődő diákközösségek és vezetőik licitálhatnak, akár egy keleti bazárban. Itt az alkudozás helyébe a „vaklicit” lép: azaz a licitáló az általa ajánlott összegről nem tudhatja, hogy az-e a legnagyobb. Ilyen módon az is lehetséges, hogy egy szerencsés licitáló 100 Ft-ért visz el egy előadásalkalmat. Ez csak a határidőt követő összesítésből derül ki. A legtöbbet kínáló közösség kapja meg az egyszeri és megismételhetetlen lehetőséget, hogy részt vegyen egy előadásunkon.

… és ha nincs pénzem arra, hogy licitáljak?

A későbbiekben ismét lesz lehetőség arra, hogy olyan csoportok, akiknek nincs forrása a licitre, ingyenesen vegyenek részt programjainkon. Ehhez egy pályázati űrlapot kell kitöltenie, amelyben kérünk egy rövid motivációs szöveget. Ezzel a szöveggel fogunk megkeresni 2015 decemberében cégeket és magántámogatókat, hogy finanszírozzák egy-egy osztály részvételét előadásainkon.

Hogy működik a Bazár, ha licitálok?

Négy komplex színházi nevelési előadáson ajánlunk részvételi lehetőséget 2015. november és 2016. január között, az alábbi feltételekkel.
• Az előadásokra való jelentkezés és a licit határideje 2015. november 4, szerda, 16.00.
• Csak maradéktalanul kitöltött űrlappal érvényes a licit.
• A Nyitott Bazáron „vak” licit történik – azaz a licitáló az általa ajánlott összegről nem tudhatja, hogy az-e a legnagyobb. Ez csak a határidőt követő összesítés során derül ki.
• Minimum kikiáltási ár nincs - így akár 100 Ft-os ajánlat is nyerhet!
• Előadásainkon egy teljes osztállyal vagy állandó közösséggel tudunk dolgozni - csak az alkalom apropóján összegyűjtött csapatokat nem áll módunkban fogadni.
• Azok a licitálók, akik a NYITOTT BAZÁR keretében nem jutnak el előadásainkra, a következő Bazár keretében – amennyiben ez a kísérleti pályázati forma sikeres lesz – 10.000 Ft virtuális jóváírást kapnak, így ezzel az összeggel megnövelt licittel pályázhatnak legközelebb!

Hogy működik a Bazár, ha támogatott előadásra pályázok?

Négy komplex színházi nevelési előadáson ajánlunk részvételi lehetőséget 2016. február és június között, az alábbi feltételekkel.
• A támogatott előadásokra való jelentkezés határideje 2015. november 4, szerda, 16.00.
• Csak maradéktalanul kitöltött űrlappal érvényes a pályázat.
• Előadásainkon egy teljes osztállyal vagy állandó közösséggel tudunk dolgozni - csak az alkalom apropóján összegyűjtött csapatokat nem áll módunkban fogadni.
• A pályázati űrlap motivációs szöveg részét felhasználva keresünk meg 2016 decemberében cégeket és magántámogatókat, hogy finanszírozzák az osztály részvételét előadásainkon. Más adatot, szöveget nem használunk fel, nem adunk ki az osztályról illetve a pályázóról.
• Amennyiben sikeresen találunk támogatót, egyeztetünk az adott osztállyal a megpályázott előadás időpontjáról.

Mit vállalnak a győztes licitálók és a támogatást elnyerő pályázók?

• Tudomásul veszik, hogy az űrlap kitöltése foglalásnak minősül.
• GYŐZTES LICITÁLÓKÉNT az előadáson való részvétel előtt 3 nappal a licit összegét a Nyitott Kör Egyesület számlájára eljuttatja. Amennyiben a licit összege nem jelenik meg időben a számlán, a licitáló elveszíti az adott alkalmon való részvétel jogát!
• Az egyeztetett előadás alkalomra időben érkeznek, minimum a vállalt diák létszám 80%-val, illetve az intézményben fogadott előadás esetén biztosítják az egyeztetett időkeretet és teremfeltételeket.
• A résztvevő diákközösség egy vine jellegű videóban (max. 6 másodperc, részletesebben itt: https://digitalguideblog.wordpress.com/2015/03/17/elet-a-youtube-on-tul-vine/) véleményt fogalmaz meg a látott előadásról.
• A kísérő tanár egy maximum 500 karakteres, szöveges visszajelzést ad az előadáson tapasztaltakról.
• Részvételükről hírt adnak az intézmény online felületein (honlap, közösségi oldalak).

Hogyan beszéljünk középiskolai tanulókkal a menekültválságról - középiskolai tanárok

2017. április 16. 

A pályázat célja, hogy a középiskolai tanárok a reflexiónak is teret engedő órák keretében, komplex módon dolgozzák fel a menekültválság témakörét, olyan tananyagokat is a diákok figyelmébe ajánlva, amelyek sokrétűen járják körbe a kérdést. További cél, hogy ezeken a foglalkozásokon a tanulók felismerjék azt a komplexitást, amely a migrációt okozó társadalmi válságok hátterében húzódik meg, és ezzel párhuzamosan saját érzelmeikre is reflektálhassanak.

Szakmai gyakorlatok az Európai Parlamentben - Fordítóképzési szakmai gyakorlatok

2017. április 16. 

Az Európai Parlament a kérelmek benyújtásának határideje előtt felsőfokú tanulmányok folytatására jogosító középiskolai bizonyítványt szerzett, illetve már felsőfokú tanulmányokat folytató vagy ezzel egyenértékű szakmai képzésben részesülő pályázók számára lehetőséget kínál szakmai gyakorlaton való részvételre. Ezeket a szakmai gyakorlatokat különösen azon pályázók számára szervezik, akiknek képzésük keretében szakmai gyakorlaton kell részt venniük, feltéve, hogy a szakmai gyakorlat első napján már betöltötték 18. életévüket.

I. Pályázati felhívás középiskolai tanulóknak

2017. április 16. 

A pályázat célja, hogy e korosztály olyan tananyagokat is megismerhessen, amelyek sokrétűen járják körbe a menekülthelyzet kérdéseit. További cél, hogy a tananyag segítségével a tanulók felismerjék azt a komplexitást, amely a migrációt okozó társadalmi válságok hátterében húzódik meg, és ezzel párhuzamosan saját érzelmeikre is reflektálhassanak.

Pro Progressio Tanári Díj 2017 – Pályázat középiskolai tanárok részére

2017. április 12. 

A Pro Progressio Alapítvány pályázati felhívása magyarországi középfokú oktatási intézmények (gimnáziumok, szakgimnáziumok) pedagógusai részére a Pro Progressio Tanári Díj 2017. évi elnyerésére.

Szeretni még

2017. február 24. 

Országos középiskolai dalfeldolgozó pályázat

Az én Pannoniám - vers- és prózamondás,

2016. december 18. 

A kiíró X. alkalommal hirdeti meg Az én Pannoniám (Mészöly Miklós) Kárpát-medencei középiskolai vers- és prózamondó találkozóját, valamint a JÓZSEF ATTILA XII. NEMZETI VERS-, ÉNEKELT VERS ÉS PRÓZAMONDÓ VERSENY Dél-Dunántúli elődöntőjét.

12. Országos Középiskolai Filmszemle

2016. szeptember 15. 

A kiíró filmes pályázatot hirdet középiskolás diákok részére.

Láss, tanulj, váltsd valóra - gyakorlati tapasztalat- és ismeretszerzési lehetőség középiskolai és felsőoktatási tanulmányokat folytató diákoknak

2016. június 12. 

A pályázat célja: Lehetőséget biztosítani a gyerekek számára önálló ismeretszerzésre többek között a tervezés, a divat, a stílus és a legújabb trendek témakörökben. A tanulmányokat támogató, segítő szakmai kapcsolati tőke építése. A pályázatban szereplő szakterületek vezetőmunkatársai mellett egy egész napos gyakorlati tapasztalat-, és ismeretszerzés lehetőségének biztosítása.

Mit jelent ma 1956?

2016. május 27. 

A kiíró pályázatot hirdet egyetemi, főiskolai, középiskolai és általános iskolai hallgatók számára az 1956-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója tiszteletére.

Pályázat az első Őrkő terveinek elkészítésére

2016. május 21. 

A Kárpát-medencei Értékmentő Alapítvány meghosszabbítja design pályázatát egyetemi hallgatók és középiskolai diákok számára Őrkő látványtervének elkészítésére. A legjobb pályázat 100 000 forint pénzjutalomban részesül. A pályázók köre: művészeti hallgatók, egyetemisták, művészeti szakközépiskolások, középiskolások A pályázat formai követelményei: hiánytalanul kitöltött, aláírt pályázati adatlap (kiskorú esetén szülő, gondviselő aláírásával is ellátva) iskolalátogatási vagy hallgatói jogviszony-igazolás Őrkő látványterve  A pályázat tartalmi követelményeinek leírása: […]

Egy hét Tatán!

2016. április 14. 

Táborozási pályázat halmozottan hátrányos helyzetű, középiskolai tanulók részére.

Pályázat középiskolai tanárok és középiskolák részére

2016. április 6. 

A kíiró az elmúlt évek pályázati tapasztalatait hasznosítva immár nyolcadik alkalommal hirdet pályázatot magyarországi középfokú oktatási intézmények (gimnáziumok, szakközépiskolák), illetve alapítványaik részére.

Festőművészeti ösztöndíj

2016. március 3. 

Néhai Katona Kiss Ferenc nyug. műszaki egyetemi tanársegéd, középiskolai rajztanár, festőművész, feleségével néhai Túri Júlia tanítónővel közösen képzőművészeti alapítványt hozott létre 1 000 000 Ft-os tőkével, 40 éven aluli festőművészek részére, abból a célból, hogy tehetségüket gondtalan körülmények között teljesíthessék ki.

Nyár, barátok, buli, közösségi szolgálat

2016. február 26. 

Pályázat hirdet a kíiró kedvezményes táborozási lehetőségekre az ország több helyszínén! A pályázat célja, hogy a nyári szünetben középiskolai tanulmányaikat végző fiatalok, középiskolai tanulmányaikat végző baráti társaságok lehetőséget kapjanak a hasznos kikapcsolódásra.

Az év legszebb osztályterme

2015. november 20. 

A kiíró pályázatot hirdet minden általános és középiskolai osztály számára. A pályázat célja az általános- és középiskolai osztálytermek gyerekbarát és vidám hangulatú dekorációjának bemutatása.

Euroscola-játék strasbourgi kalandért

2015. november 3. 

A kíiró idén is meghirdeti november 9-20. között online középiskolai vetélkedőjét, az Euroscola-játékot, a www.euroscola.hu honlapon. A játékon magyarországi középiskolák csapatai mérik össze tudásukat Európáról és az Európai Unióról.

Túl az első X-en - új középiskolai vetélkedő indul

2015. október 18. 

A verseny célja, hogy a fiatalok megértsék a hazai és az európai uniós demokratikus intézmények, kiemelten a választások jelentőségét, és így - jövőbeni elsőválasztóként - tudatos magyar és európai polgárrá váljanak.


Ajánljuk még ...

Hibát talált oldalainkon? Segítsen a javításában! Mondja el nekünk!



Hiányol valamit oldalainkról? Javasoljon új funkciókat!



Észrevétele van? Küldje el!