összes kompetencia pályázat - pályázatok - pályázati hírek - forrásfigyelés

Hol vannak a menüpontok? Ha menüpontokat hiányol, húzza az egeret a „Pályázati hírek” menüpontra!


Kiemelt pályázatok

Pályázat testvér-települési programok és együttműködések támogatására

Pályázat helyi mikro-vállalkozások fejlesztésének, új tevékenységek indításának támogatására a Gerje-sztők Helyi Vidékfejlesztési Közösség Egyesület területén










MProjectPályázat nyilvántartás:


Pályázat hírek

kompetencia pályázatok

Abacusan VándoRobot Pogram

17:28 

A pályázatban meghirdetett Abacusan VándoRobot Program célja, hogy a sikeres pályázatú iskolák Programban résztvevő tanulóinak a digitális kompetenciái, programozási ismeretei gazdagodjanak, fejlődjön algoritmikus gondolkodásuk, alkotó készségük és képességük, továbbá szociális kompetenciáik - pl. együttműködés, csapatmunka.

Óraterv, portfólió , módszertani eszköztár

2017. november 15. 

A képzés célja : hasznos tanácsok adása a tanítói, tanári munkához; óraterv illetve portfólió összeállításához , a módszertani eszköztár - s ezzel a pedagógiai kompetenciák - bővítéséhez.

Pályázat civil szervezeteknek, szolgáltatásaik vállalkozások részére történő bemutatására szervezett rendezvényen való részvételre

2017. október 18. 

Szolgáltatásokat nyújtó civil szervezetek pályázhatnak a szolgáltatásaik bemutatása és értékesítése céljából szervezett rendezvényen való részvételre, ahol vállalkozásoknak mutatkozhatnak be. Témák: a társadalom ismereteinek, kompetenciáinak fejlesztése (pl. gazdasági, pénzügyi ismeretek, digitális kompetencia, a tanulás tanulása); befogadó munkahely programok: hátrányos helyzetűek és megváltozott munkaképességűek foglalkoztatását elősegítő programok; családbarát munkahely kialakítása, magánélet és a munkahelyi feladatok összehangolása; egészségmegőrzés, egészség-fejlesztés, egészséges életmódra nevelés; energiahatékonyság; fogyatékos személyek integrációja; gyermekeket célzó programok; hátrányos helyzetűek és romák felzárkóztatása, esélyegyenlősége; környezetvédelem, zöld munkahely programok; mélyszegénység, éhezés megszüntetése; munkahelyi esélyegyenlőség megteremtése; egyéb társadalmi és/vagy környezeti fenntarthatóságot szolgáló programok.

Jelnyelv alapjai (alapfokú program) / PK27/2017

2017. október 15. 

A szakmai továbbképzés célja alapfokú jelnyelvi kompetenciák kialakítása, valamint a társadalmi érzékenyítés előmozdítása.

Egyre hangsúlyosabb lesz a dolgozói kompetencia

2017. szeptember 28. 

A következő időszakban már nem a vállalkozások munkaerő-problémái vagy a technológiai fejlesztésekkel kapcsolatos kérdések, hanem egyre inkább a dolgozók, a humán erőforrás képzése kerül a középpontba - nyilatkozta Essősy Zsombor, a MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt vezérigazgatója a Magyar Idők mai lapszámában. A cégen belüli kommunikáció, a hosszú távú, széles körű tudás elsajátítása jelenti ma [...]

Módosult Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című felhívás

2017. szeptember 8. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás, az alábbiak szerint:

Módosult A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban című (VEKOP-8.5.4-17 kódszámú) felhívás

2017. augusztus 9. 

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban” című (VEKOP-8.5.4-17 kódszámú) felhívás.

Ingyenes (Miskolc) Kulturális emberi erőforrás szakmenedzser vizsgafelkészítő / PK11/2017 - Miskolc

2017. július 23. 

A szakmai továbbképzés célja emberi erőforrás ismeretek továbbadása és a területhez kapcsolódó vezetői kompetenciák kialakítása. A közművelődés területén dolgozó szakemberek speciális vezetői készségeinek kialakítása, annak érdekében, hogy az adott közművelődési intézményhez kapcsolódó emberi erőforrás optimális mértékben legyen kihasználva. A továbbképzés lehetőséget nyújt a kultúraszervezés új eszközeinek és módszereinek megismerésére, gyakorlati feladatainak elmélyítésére. A kulturális emberi erőforrás szakmenedzser továbbképzés kiemelt célja a menedzser-szemlélet kialakítása.

Tájékoztató a Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében című felhívásról

2017. július 21. 

Tájékoztatjuk a tisztelt támogatást igénylőket, hogy a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében” című (EFOP-3.2.5-17 kódszámú) felhívás második értékelési szakaszát követő benyújtási lehetőség felfüggesztése érvényben marad és a harmadik benyújtási szakasz 2017. július 22-től nem kerül megnyitásra.

Módosult az Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetenciafejlesztő program KKV-knak című felhívás Monitoring Tájékoztatója

2017. július 7. 

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetenciafejlesztő program KKV-knak” című (GINOP-3.2.1-15 kódszámú) felhíváshoz tartozó Monitoring tájékoztató, a 2014-2020 közötti programozási időszakban támogatott projektek fenntartási időszakában felmerülő kötelezettségeire vonatkozóan, a felhívás módosításainak megfelelően.

Főállású Angyal

2017. június 29. 

A program célja, hogy Felszámolja a digitális analfabetizmust a hátrányos helyzetű gyerekek körében és hozzásegítse őket ahhoz, hogy megfelelve a 21. kihívásainak versenyképes digitális tudásuk legyen. Annak elősegítése, hogy a digitális kompetencia fejlesztése része legyen a hátrányos helyzetű iskolák programjának, így összemérhető tudásszintű gyermekek lépjenek a munkaerőpiacra.

Módosult a Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében című felhívás

2017. június 9. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatás igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében” című (EFOP-3.2.5-17 kódszámú) felhívás, az alábbiak szerint:

Művészetterapeuta pályázat

2017. május 15. 

Az Art Misszió Nemzetközi Művészeti és Hagyományőrző Kiemelkedően Közhasznú Alapítvány 2003-ban alakult, művészetterapeuta szakképzéseket évek óta sikerrel indítunk.

A művészetterápia lehetőséget ad arra, hogy a páciens megtapasztalhassa saját kreatív erejét és azt személyiségfejlődésének szolgálatába állíthassa, megtanulhassa megérteni, elfogadni önmagát, feloldva félelmeit, szorongásait. A művészetterápia segítségével a személyiség harmonikus kibontakozására, a személyiségzavarok okainak feltárására és a konkrét probléma feldolgozására nyílik lehetőség. Képzési programunk kialakításakor arra összpontosítottunk, hogy hallgatóink a sikeres vizsgát követően olyan kompetenciákkal rendelkezzenek, amelyekkel sikeresen végezhetnek munkát művészetterapeuta asszisztens, illetve művészetterapeuta munkakörben.

A képzés célja, hogy a már meglévő szakképzettséggel rendelkezők megfelelő elméleti és gyakorlati alapozást követően a gyakorlati készségek szintjén elsajátítsák az egyes művészetterápiás lehetőségeket. A képzés célja továbbá, hogy a végzett hallgatók alkalmasak legyenek kellő gyakorlati készségek birtokában a mentális prevenció, terápia és rehabilitáció területein egy gyógyító team tagjaként (orvos, pszichológus szupervíziója mellett) önállóan dolgozni.

Művészetterapeuta szakképzés program moduljai
I. Modul
Egészségügyi ismeretek:
egészségügyi alapismeretek, pszichológia, pszichiátria, stb.
II. Modul
Művészetterapeuta szakképzés:
Kontaktóra száma: 190 (elméleti órák száma 90 óra, gyakorlati specializációs órák száma 100 óra; tartalmazza az egészségügyi alapismeretek óraszámát)

Az érdeklődők last minute akciónk keretében művészetterapeuta képzés részvételére pályázhatnak 40% kedvezménnyel.

Az első turnusra június 10-ig van lehetőség pályázni.

Az órák tervezett időpontja: péntek délután, valamint szombat egész nap. A gyakorlatok teljesítésére négyfős csoportokban, hét közben lesz majd lehetőség.

Pályázati díjat nem számítunk fel.

További információk, jelentkezés az alábbi e-mail címen, vagy telefonszámon: artmission@artmissionsite.com; +36 42/400-782
Art Misszió Alapítvány
Nyíregyháza, Hősök tere 6. 1/1

Játék, játékos módszetani elemek a környezetismeret, természetismeret, földrajz tanításban

2017. május 7. 

A továbbképzés célja, hogy a pedagógus új szemléletmóddal, módszertani eszközzel gazdagodjon; a tanultakat beépítse / beépíthesse saját módszertani eszközkészletébe, s ezáltal gazdagodjanak pedagógiai kompetenciái.

Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése / EFOP-3.2.13-17

2017. április 2. 

A pályaorientáció támogatása a köznevelésben

Pályázat idegen nyelvi készségek fejlesztésére

2017. március 30. 

A pályázat keretében szakképzési centrumok a felnőtt lakosság idegennyelvi kompetenciáinak fejlesztése érdekében támogatásra pályázhatnak. A pályázat keretösszege: 10,28 milliárd Ft.

Módosult a Digitális kompetencia fejlesztése című felhívás

2017. március 29. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Digitális kompetencia fejlesztése” című (EFOP-3.2.4-16 kódszámú) felhívás az alábbiak szerint:

Pályázat a pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztésére a köznevelésben

2017. március 28. 

A pályázat keretében köznevelési intézményfenntartók a pályaorientációs és tanácsadási tevékenységek 45-190 millió forintos támogatására pályázhatnak.

Matematikai, a természettudományos és a digitális kompetenciák erősítését szolgáló hazai és határon túli tehetségsegítő programok támogatása / NTP-MTTD-17

2017. március 19. 

A pályázat célja A hazai és határon túli köznevelésben tanuló tehetséges fiatalok matematikai, természettudományos, digitális kompetenciáinak erősítését segítő, általános felfedezési tapasztalatokat nyújtó komplex tehetséggondozó programok megvalósításának támogatása.

Beadható a kérelem a munkaerőpiaci kompetenciák fejlesztésére

2017. január 18. 

Benyújtható szerdától a támogatási kérelem a Munkaerőpiaci kompetenciák fejlesztése a konvergenciarégiókban című 2,5 milliárdos keretösszegű pályázati felhívásra - mondta Rákossy Balázs, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) európai uniós források felhasználásáért felelős államtitkára az MTI-nek.

A digitális eszközök hatékonyabbá teszik az oktatást

2016. november 22. 

A digitális eszközök hatékonyabbá, eredményesebbé teszik az oktatást, a digitális kompetenciafejlesztési pályázat keretében éppen arról győződhetnek majd meg a tanárok, hogy ezek az eszközök megkönnyítik a dolgukat - mondta a digitális oktatás tartalomfejlesztéséért felelős kormánybiztos az M1 aktuális csatorna keddi műsorában.

Civil szervezetek humánerőforrás fejlesztése

2016. augusztus 25. 

Magyarországon a civil szervezetek célirányos tevékenysége hozzátartozik a társadalmi folyamatok működéséhez. A projekt célja a civil szervezetek HR stratégiájának fejlesztése, hatékonyabb humánerőforrás gazdálkodás elérése a nonprofit szektorban. Fontosnak tartjuk, hogy a civil szervezetek képviselői megértsék, hogy az emberi erőforrást, mint tőkét tekintsék, tudatosítsák, hogy a munkatársak a szervezet alapjait fejlesztik tudásukkal, kompetenciáikkal, ezért a szervezet sikeres küldetésének megvalósításához elengedhetetlen a munkatársak megfelelő és célirányos menedzselése, etikus munkaerő-piaci viszonyok kialakítása. A humánerőforrás témájának átgondolása minden nonprofit szervezet számára ajánlott!

Pályázat filmszakmai képzések támogatására I.

2016. június 26. 

A pályázat célja a filmipar szakemberigényének kielégítését célzó, a filmalkotás előállítása során felhasználható speciális szakismeret, kompetencia megszerzésének vagy fejlesztésének támogatása, annak érdekében, hogy magas színvonalú mozgóképszakmai képzés révén a Filmalap tényleges szakmai ismeretekkel, hazai és nemzetközi viszonylatban is értékes jártassággal, számottevő elméleti és gyakorlati tapasztalattal bíró emberi erőforrást biztosítson a hazai filmipar számára. A képzéseket sikeresen teljesítők számára a Filmalap tanúsítványt állít ki.

EU jogi alapismeretek (pályázatíróknak és külföldön munkavállalóknak) / TSZ 11/2016

2016. május 17. 

A program további kiemelt célja, hogy hallgatói a kompetenciafejlesztés végeztével olyan EU-s ismeretekre tegyenek szert, amelyek birtokában könnyebben megérthetővé válik az Unió működése és annak általános jogrendje. A szakmai nap lehetőséget nyújt az EU belső működésének megismerésére is - különös tekintettel a pályázatok világára.

Nemzeti Tehetség Program - A matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben /NTP- MTTD-16

2016. április 5. 

A kiíró a Nemzeti Tehetség Program végrehajtásának 2015-2016. évi cselekvési programja alapján nyílt pályázatot hirdet a matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben támogatására.

A matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben /NTP- MTTD-16

2016. április 5. 

A kiíró a Nemzeti Tehetség Program végrehajtásának 2015-2016. évi cselekvési programja alapján nyílt pályázatot hirdet a matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben támogatására.

KREATÍV EURÓPA (2014-2020) MEDIA alprogram - Képzési támogatás / EACEA/06/2016

2016. február 11. 

Az audiovizuális ágazat működőképességének megerősítése terén a MEDIA alprogram egyik prioritása a következő: - az audiovizuális szakemberek készségei és kompetenciái megszerzésének és fejlesztésének, valamint a hálózatok kialakításának megkönnyítése, beleértve a digitális technológiák használatát a piaci fejleményekhez való alkalmazkodás biztosítása érdekében, valamint az új közönségépítési szemléletek és az új üzleti modellek vizsgálatát; - készségek és kompetenciák audiovizuális szakemberek általi megszerzését és fejlesztését előmozdító képzési intézkedések átfogó spektrumának biztosítása, valamint az ismeretek megosztására és a hálózatépítésre irányuló kezdeményezések, ideértve a digitális technológiák integrálását.

Játék, játékos módszertani elemek a környezetismeret, természetismeret, földrajz tanításában

2017. október 14. 

A továbbképzés célja, hogy a pedagógus új szemléletmóddal, módszertani eszközzel gazdagodjon; a tanultakat beépítse/beépíthesse saját módszertani eszközkészletébe, s ezáltal gazdagodjanak pedagógiai kompetenciái.

Módosult az Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetencia-fejlesztő program KKV-knak című felhívás

2017. szeptember 19. 

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetencia-fejlesztő program KKV-knak” című (GINOP-3.2.1-15 kódszámú) felhívás az alábbiak szerint:

Módosult A közösségi előírásnak megfelelő értékelések megvalósítása, valamint az eredményes és hatékony végrehajtáshoz szükséges kompetencia biztosítása című felhívás

2017. augusztus 22. 

A Széchenyi 2020 keretében megjelent „A közösségi előírásnak megfelelő értékelések megvalósítása, valamint az eredményes és hatékony végrehajtáshoz szükséges kompetencia biztosítása” című (KÖFOP-3.3.1-16 kódszámú) felhívás módosult az alábbiak szerint.

Ingyenes (Nyíregyháza) Kulturális emberi erőforrás szakmenedzser vizsgafelkészítő / PK11/2017

2017. július 23. 

A szakmai továbbképzés célja emberi erőforrás ismeretek továbbadása és a területhez kapcsolódó vezetői kompetenciák kialakítása. A közművelődés területén dolgozó szakemberek speciális vezetői készségeinek kialakítása, annak érdekében, hogy az adott közművelődési intézményhez kapcsolódó emberi erőforrás optimális mértékben legyen kihasználva. A továbbképzés lehetőséget nyújt a kultúraszervezés új eszközeinek és módszereinek megismerésére, gyakorlati feladatainak elmélyítésére. A kulturális emberi erőforrás szakmenedzser továbbképzés kiemelt célja a menedzser-szemlélet kialakítása

Ingyenes (Győr) Kulturális emberi erőforrás szakmenedzser vizsgafelkészítő / PK11/2017

2017. július 23. 

A szakmai továbbképzés célja emberi erőforrás ismeretek továbbadása és a területhez kapcsolódó vezetői kompetenciák kialakítása. A közművelődés területén dolgozó szakemberek speciális vezetői készségeinek kialakítása, annak érdekében, hogy az adott közművelődési intézményhez kapcsolódó emberi erőforrás optimális mértékben legyen kihasználva. A továbbképzés lehetőséget nyújt a kultúraszervezés új eszközeinek és módszereinek megismerésére, gyakorlati feladatainak elmélyítésére. A kulturális emberi erőforrás szakmenedzser továbbképzés kiemelt célja a menedzser-szemlélet kialakítása.

Módosult A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése című kiemelt felhívás

2017. július 11. 

A Széchenyi 2020 keretében megjelent „A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése” című KÖFOP-2.1.1-VEKOP-2015 kódszámú kiemelt felhívás módosult az alábbiak szerint.

Megjelent a VEKOP-8.5.4-17 A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban kitöltő programja

2017. június 30. 

Elérhető a honlapon a Széchenyi 2020 keretében megjelent VEKOP-8.5.4-17 A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban kitöltő programja.

Módosul az Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetencia-fejlesztő program KKV-knak című felhívás

2017. június 21. 

Módosul a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetencia-fejlesztő program KKV-knak” című (GINOP-3.2.1-15 kódszámú) felhívás.

Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című felhívás felfüggesztése

2017. június 7. 

A beérkezett támogatási kérelmek számára és a rendelkezésre álló kötelezettségvállalási keret valószínűsíthető kimerülésére tekintettel 2017. június 8-tól a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás felfüggesztésre kerül.

A népmese anyanyelvi kompetenciafejlesztő szerepének erősítése az informális és non-formális tanulásban című felhívás felfüggesztése

2017. május 10. 

A beérkezett támogatási kérelmek számára és a rendelkezésre álló kötelezettségvállalási keret valószínűsíthető kimerülésére tekintettel 2017. május 19-től a Széchenyi 2020 keretében megjelent „A népmese anyanyelvi kompetenciafejlesztő szerepének erősítése az informális és non-formális tanulásban” című (EFOP-3.3.4-17 kódszámú) felhívás felfüggesztésre kerül.

Módosult a Részvétel az OECD Felnőttek Képesség- és Kompetenciamérése programjában című felhívás Monitoring Tájékoztatója

2017. április 3. 

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Részvétel az OECD Felnőttek Képesség- és Kompetenciamérése programjában” című (GINOP-6.2.1-VEKOP/15 kódszámú) felhíváshoz tartozó Monitoring Tájékoztató, a 2014-2020 közötti programozási időszakban támogatott projektek fenntartási időszakában felmerülő kötelezettségeire vonatkozóan, a felhívás módosításainak megfelelően.

Megjelent Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című felhívás

2017. március 30. 

A Széchenyi 2020 keretében megjelent „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás.

Pályázat a hátrányos helyzetű felnőttek digitális kompetenciájának fejlesztésének megvalósítására

2017. március 30. 

A pályázat keretében a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal és a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség, valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium konzorciuma a lakosság digitális kompetenciájának fejlesztése érdekében 800 millió forintos támogatásra pályázhat.

Megjelent A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban című felhívás

2017. március 28. 

A Széchenyi 2020 keretében megjelent „A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban” című (VEKOP-8.5.4-17 kódszámú) felhívás.

NépmesePontok létrehozására írt ki pályázatot a kormány

2017. március 22. 

A magyar népmesekincs továbbadását és a gyerekek kompetenciafejlesztését szolgáló NépmesePontok létrehozására írt ki pályázatot a kormány csaknem 1,2 milliárd forint értékben.

A népmese anyanyelvi kompetenciafejlesztő szerepének erősítése az informális és non-formális tanulásban - A mesei gondolkodás, nevelés tudatosítása és népszerűsítése és a kapcsolódó kompetenciafejlesztés megvalósítására / EFOP-3.3.4-17

2017. február 14. 

A mesei gondolkodás, nevelés tudatosítása és népszerűsítése és a kapcsolódó kompetenciafejlesztés megvalósítása.

PlakátON

2016. december 4. 

A 2017-es évtől a témahét részeként vállalkozói kompetenciafejlesztő-gazdálkodási témával bővül a Pénz7. A fiataloknak, a fiatalok nyelvén szeretnénk elmondani, hogy miért is jó csatlakozni a programhoz, ezért plakáttervezési pályázatot hirdetünk.

Smart City Micro Solutions pályázat 2016

2016. augusztus 26. 

A kiíró mint a szakmában elismert technológiai kompetenciaközpont kifejezetten fontosnak tartja támogatni a hazai innovációt legyen szó akár az okos városok, okos szolgáltatásokról, vagy az elektromos rendszerekről, fejlesztéséről. A pályázat célja a magyarországi kis- és középvállalkozások, egyéni vállalkozók, főiskolai és egyetemi hallgatók innovációs hajlamának ösztönzése és erősítése, valamint a városok minőségi fejlesztése és támogatása a mikromegoldásokon keresztül a fenntarthatóság és gazdasági megvalósíthatóság jegyében.

Kulturális intézmények a köznevelés eredményességéért / EFOP-3.3.2-16

2016. augusztus 20. 

A konstrukció célja, hogy támogassa a nevelési-oktatási intézmények tanulóinak és az óvodás gyermekek óvodai foglalkozáson kívüli kompetenciafejlesztését, ismeret- és tudásgyarapítását, az olyan nem formális és informális tanulási alkalmakkal, melyeket kulturális intézmények valósítanak meg számukra. A kulturális intézmények által megvalósított, a formális oktatást támogató és kiegészítő kulturális nevelés jelentős szerepet játszik a gyermekek személyiségfejlődésében és képességeik kibontakoztatásában, innovatív gondolkodásmódjuk kialakításában: felszínre hozzák a gyermekekben rejlő kreativitást, növelik önbizalmukat, kapcsolatteremtő, önkifejező, problémamegoldó és konfliktuskezelő képességüket, aktivitásukat és erősítik motiváltságukat. Emellett a konstrukció hozzá kíván járulni a területi egyenlőtlenségek és a szociokulturális hátrányok csökkentéséhez, valamint további átfogó cél a kulturális intézmények által nyújtott kínálat bővítése, az alapellátás fejlesztése a nevelési-oktatási intézmények igényei szerint.

Vágj bele - Keressük az LBL következő tervezőjét

2016. június 1. 

Vágj bele – Keressük az LBL következő tervezőjét!

A pályázat kiírója
Az LBL és a Lucia Divatakadémia

A pályázat célja
A pályázat azzal a céllal kerül meghirdetésre, hogy megtaláljuk azt a tehetséges és elhivatott fiatal magyar divattervezőt, aki - az eddigi éveknek megfelelően- az LBL márka tervezője lesz a 2017 SS és AW szezonban.

A Luan by Lucia Divatház számára rendkívül fontos a pályakezdő divatipari utánpótlás oktatása és segítése. Hazánkban egyedülállóan rendelkezik olyan almárkával, melynek legfőbb célja, hogy kiemelkedő tehetségű divattervezőket támogasson sikeres pályafutásuk megalapozásában.

A pályázat témája

Hagyj nyomot!

A VanesszaV SS16 kollekció inspirációja nyomán olyan pályamunkákat várunk, melyeket a nyomok és foltok ihlettek. Használd a képzelőerőd, vedd elő a legjobb tudásod és mutasd meg, hogy mi jut eszedbe a nyomokról. A képzeletednek nem szabunk határt, a lényeg, hogy az alkotás kreatívan és egyértelműen reflektáljon a pályázat témájára.

Inspirálódj Pinterest boardunkon: https://hu.pinterest.com/lblofficial/hagyj-nyomot/

Jelentkezés feltétele
• Divat- és/vagy textiltervező szakon szerzett BA diploma vagy utolsó éves hallgató
• Magabiztos modellezési, szabászati és varrási ismeretek
• Angol nyelvtudás

Értékelési szempontok
A nyertes pályamunkát egy ötfős szakmai zsűri és az LBL csapata választják ki.

• A kiválasztott inspirációs forrás vagy források felhasználásának módja
• Megközelítés módja
• A tervező személyes kompetenciái

Kategóriák
A pályázó saját kompetenciáinak megfelelően két kategóriában indulhat:

1. Az LBL következő ruhatervezője
2. Az LBL következő kiegészítő tervezője

Pályázni az 1. esetben egy kész kreáció fényképével, vagy egy megvalósításra váró ruha divatrajzával lehet (egy ruha/öltözék tartalmazhat több ruhadarabot). A pályázati anyag mellé a pályázónak csatolnia kell egy, az inspirációs forrásról készített moodboardot.

Pályázni a 2. esetben egy kész kreáció fényképével, vagy egy megvalósításra váró kiegészítő (cipő táska, ékszer) rajzával és terveivel lehet. A pályázati anyag mellé a pályázónak csatolnia kell egy, az inspirációs forrásról készített moodboardot.

A pályázatra női ruha vagy kiegészítő kreációkkal lehet pályázni.
A hibásan kitöltött vagy hiányos jelentkezési lap nem minősül sikeres jelentkezésnek.

Díjazás
A pályázatok leadása után a kiválasztott 8 pályamű tulajdonosa lehetőséget kap arra, hogy júliusban a Divatház nyílt napján az LBL aktuális tervezőjének kollekciója mellett megmutassa alkotását a szakma és a közönség számára.
A pályázók közül a szakmai zsűri és az LBL csapata által kiválasztott fiatal tervező és/vagy kiegészítő tervező lehet az LBL következő szezonjának tervezője.
A többi résztvevő 3 napos Divatkarrier-tanácsadásra szóló vouchert kap a Lucia Divatakadémia jóvoltából.
A nyertes pályamű a Divatház nyílt napján kerül megrendezésre.
Röviden az LBL-ről
Az LBL fiatal márka a Luan by Lucia második vonalaként jött létre, mely saját forrásokból ad teret kreatív és innovatív divattervezőknek, hogy két szezononként megálmodják és elkészítsék a kollekciójukat S. Hegyi Lucia szakmai csapata mentorálásával.
Az LBL azon magasan képzett fiatal, kulturális kreatív nők csoportját célozza meg, akik számára fontos az általuk választott márka társadalmi szerepvállalása, a magas minőség, a természetes alapanyagok felhasználása és emellett az egyedi stílust, a kifinomult eleganciát keresik a ruhákban.
A márka életében fontos szerepet tölt be a társadalmi felelősségvállalás: minden prémium darab eladásából származó bevétel 10%-ával egy adott civil szervezetet segít az LBL, valamint arculati anyagaikat is környezettudatos nyomdával készíttetik.

Amit az LBL tervezőjének kínálunk:
• 1 éves személyes ruhaipari szakmai továbbképzés a ruhakollekciók megalkotása során
• Két kollekció (2016 S/S, 2016 A/W) megtervezéséhez és megalkotásához szükséges szakmai támogatás
• Teljes infrastruktúránk használata
• A kollekciók gyártásához szükséges trendkiadványok, eszközök, kellékek, anyagok biztosítása
• Gyártásszervezővel való folyamatos együttműködés
• Részvétel a márkaépítéshez kapcsolódó marketingfolyamatokban és értékesítési folyamatokban
• Egy, a saját kollekció bemutatását szolgáló saját esemény
• Felkérések függvényében külsős eseményen való megjelenés:
- 2016 november Marie Claire Fashion Days LBL SS17
- 2017 október Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe LBL AW18
• LBL-hez kapcsolódó sajtómegjelenések a tervező nevével
• A tervező bemutatása honlapunkon
• A tervező bemutatása közösségi média felületeinken
• A Lucia Divatakadémia meghatározott kurzusain való ingyenes részvétel

Amit az LBL tervezőjétől elvárunk:
• A márka iránti elköteleződés (egyidejű saját márka építése esetén az összeférhetőséget figyelembe véve)
• Két LBL kollekció határidőre való megtervezése
• Moodboard, line-sheet, gyártmányrajzok elkészítése
• Aktív részvétel a mintakollekció szerkesztésében, modellezésében, szabásában és varrásában
• Kreatív háttértartalmak készítése közösségi média oldalakra
• A kollekciókhoz kapcsolódó kreatívok, arculati anyagok megtervezésében való részvétel
• Részvétel a megrendelt darabok elkészítésében
• A márkaépítéshez kapcsolódó marketingfolyamatokban és az értékesítési folyamatokban való közreműködés
• Aktív részvétel az LBL-hez kapcsolódó eseményeken és sajtómegjelenéseken
• Átlagosan heti 15-20 óra befektett idő - részben a divatház falain belül, részben pedig otthoni munkaként
• Alaposság és a határidők pontos betartása
• Megbízható, alázatos, szorgalmas és elhivatott hozzáállás

Határidő
2016. június. 24. éjfél. A kiválasztott pályamunkák tulajdonosait július 1-jén értesítjük e-mailben, és nyilvánosságra hozzuk a Lucia Divatakadémia Facebook oldalán!

Jelentkezés

lbl.vagjbele@gmail.com

További információ

http://www.luanbylucia.com/luan/palyazat
https://www.facebook.com/LBLofficial/

EU jogi alapismeretek / TSZ 11/2016

2016. május 17. 

A program további kiemelt célja, hogy hallgatói a kompetenciafejlesztés végeztével olyan EU-s ismeretekre tegyenek szert, amelyek birtokában könnyebben megérthetővé válik az Unió működése és annak általános jogrendje. A szakmai nap lehetőséget nyújt az EU belső működésének megismerésére is - különös tekintettel a pályázatok világára.

Nemzeti Tehetség Program - A matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben /NTP- MTTD-16

2016. április 5. 

A kiíró a Nemzeti Tehetség Program végrehajtásának 2015-2016. évi cselekvési programja alapján nyílt pályázatot hirdet a matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben támogatására.

Campus Mundi ösztöndíj külföldi szakmai gyakorlathoz

2016. február 23. 

A pályázat célja, hogy a hallgató a külföldi cégnél, fogadó szervezetnél teljesített szakmai gyakorlata alatt tanulmányaihoz szorosan kötődő szakmai tapasztalatokat, kompetenciákat és készségeket szerezzen, melyek hazatérését követően a magyar munkaerőpiacon való elhelyezkedésben előnyt biztosítanak.

Képzési támogatás / EACEA/06/2016

2016. február 11. 

Az audiovizuális ágazat működőképességének megerősítése terén a MEDIA alprogram egyik prioritása a következő: - az audiovizuális szakemberek készségei és kompetenciái megszerzésének és fejlesztésének, valamint a hálózatok kialakításának megkönnyítése, beleértve a digitális technológiák használatát a piaci fejleményekhez való alkalmazkodás biztosítása érdekében, valamint az új közönségépítési szemléletek és az új üzleti modellek vizsgálatát; - készségek és kompetenciák audiovizuális szakemberek általi megszerzését és fejlesztését előmozdító képzési intézkedések átfogó spektrumának biztosítása, valamint az ismeretek megosztására és a hálózatépítésre irányuló kezdeményezések, ideértve a digitális technológiák integrálását.


Ajánljuk még ...

Hibát talált oldalainkon? Segítsen a javításában! Mondja el nekünk!



Hiányol valamit oldalainkról? Javasoljon új funkciókat!



Észrevétele van? Küldje el!