összes kompetencia pályázat - pályázatok - pályázati hírek - forrásfigyelés

Hol vannak a menüpontok? Ha menüpontokat hiányol, húzza az egeret a „Pályázati hírek” menüpontra!


Kiemelt pályázatok

Életem a Marson

Turisztikai hasznosításra ajánlott eladó ingatlan!

A víz – Fotópályázat

Kőrösi Csoma Sándor Program 2018 – Pályázat magyar fiataloknak külföldi magyar közösségekben végzett ismeretátadási, oktatási, szervezési tevékenység végzésének támogatására










MProjectPályázat nyilvántartás:


Pályázat hírek

kompetencia pályázatok

Európai Vállalkozásfejlesztési Díj 2018 – Pályázat a vállalkozásokat és a vállalkozói tevékenységet segítő szervezeteknek

tegnapelőtt 

A vállalkozásokat és a vállalkozói tevékenységet segítő civil szervezetek, alapítványok, vállalkozások, kormányzati szervezetek, önkormányzatok pályázhatnak az Európai Vállalkozásfejlesztési Díj 2018. évi elnyerésére. A 2005-ben alapított díj nem csupán egy verseny, a program fő célja, hogy növelje a vállalkozási tevékenység iránti érdeklődést és ismertséget. Mind európai, mind nemzeti szinten számos médiaesemény biztosítja majd, hogy a győztesek saját ügyfélkörükben és a sajtón keresztül egyaránt megkapják a megérdemelt elismerést. Kategóriák: A vállalkozói (üzleti) szellem javítása; Befektetés a vállalkozói kompetenciák fejlesztésébe; Az üzleti környezet fejlesztése; A vállalkozások külpiacra lépésének elősegítése; A zöldgazdaság és az erőforrások hatékony felhasználása; Vállalkozás a társadalmi esélyegyenlőségért.

Lőrincze Lajos könyvtári állománygyarapítási pályázat, 2018

2018. február 15. 

A pályázat célja A magyar könyvtárak ellátása a magyar nyelv új, korszerű szótáraival. Egy reprezentatív felmérés eredménye azt mutatja, hogy a hazai könyvtárak túlnyomó részében sajnálatos módon csak több évtizedes, elavult magyar szótárak találhatók. Ezek a régi, korszerűtlen szótárak nem tükrözik szókincsében gyorsan változó nyelvünk mai állapotát, alkalmatlanok az anyanyelvi kompetencia hatékony fejlesztésére. A TINTA Könyvkiadó, mint a magyar egynyelvű szótárak legnagyobb kiadója, átérezve felelősségét pályázatot ír ki, hogy a magyar közoktatásban széles körben elérhetőek legyenek a magyar nyelv mai állapotát leíró új szótárak. A TINTA Könyvkiadó szótárai közül többet a Magyar Tudományos Akadémia Szótári Munkabizottsága Kiváló Magyar Szótár díjjal tüntetett ki.

Mobilitási projektek / Szakképzési tanulók mobilitása

2017. december 18. 

A pályázattípus célja a tanulók kompetenciáinak (tudásának, készségeinek és attitűdjeinek) támogatása a személyes fejlődés, a munkavállalói esélyek és az európai munkaerőpiacon való érvényesülés megkönnyítése érdekében.

Iskolai, óvodai partnerségek - rugalmasabb feltételek, egyszerűbb pályázás, jelentősen bővülő pályázati forrás

2017. december 18. 

Fő célja, hogy erősítse az európai dimenziót az óvodákban és az iskolákban, illetve hogy 21. századi készségekkel és kompetenciákkal ruházza fel a köznevelési intézményeket. Az Iskolai, óvodai partnerségek kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy: - megismerjék külföldi köznevelési intézmények napi működését, hogyan tanítanak és foglalkoznak a gyerekekkel, - ötleteket, jó gyakorlatokat és módszereket osszanak meg egymással, melyeket aztán akár otthon is használnak, - tovább fejlesszék már meglévő jó gyakorlataikat, kipróbálják őket új környezetben - a gyermekek, a pedagógusok és az intézmények nemzetközi kapcsolatokra tegyenek szert, melyekből hosszú távon profitálhatnak, - gyakorolják idegen-nyelv tudásukat, vagy új nyelvvel ismerkedjenek meg, - különösen a gyerekek, de akár a tanárok alapkészségeit, kompetenciáit fejlesszék, - projektszerű tevékenységeket valósítsanak meg, - diákok és munkatársak külföldi partnereikhez utazzanak.

LifeChanger Program

2017. november 28. 

A program célja, hogy segítsen a 8-11 éves általános iskolás korosztálynak abban, hogy egy ingyenes, élménypedagógián alapuló oktatási programon keresztül sajátíthassanak el a korosztályuknak releváns, fontos pénzügyi ismereteket és közben olyan készségeik és képességeik is fejlődjenek, amelyek támogatják majd őket tehetségük kibontakoztatásában, álmaik megvalósításában. A program egy félnapos élménypedagógiai módszertanra épülő oktatóprogramból és egy erre épülő, az élménynap során tanult fogalmak és ismeretek beépülését, valamint a szociális kompetenciák fejlődését célzó motivációs pontgyűjtő rendszer bevezetéséből áll. Az élménynap során a gyerekek megismerkednek az életkoruknak megfelelő pénzügyi fogalmakkal, a következő tanévben pedig lehetőséget kapnak arra, hogy egyéni és csoportos döntéseiket pontokra válthassák és az előre meghatározott pontrendszer szerint összegyűjtött pontjaikat az iskola boltjában különböző tárgyakra és/vagy élményekre költsék. (A pontgyűjtő rendszerről bővebben lsd. az 1. sz. függeléket.)

Pályázat a digitális kompetencia fejlesztését, a digitális pedagógia innovatív alkalmazását célzó pedagógiai projekttervek írására

2017. november 23. 

Az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) pályázati felhívása pedagógiai projekttervek beküldése céljából. Pályázni a digitális kompetencia fejlesztését, a digitális pedagógia innovatív alkalmazását célzó pedagógiai projekttervvel lehet.

Óraterv, portfólió , módszertani eszköztár

2017. november 15. 

A képzés célja : hasznos tanácsok adása a tanítói, tanári munkához; óraterv illetve portfólió összeállításához , a módszertani eszköztár - s ezzel a pedagógiai kompetenciák - bővítéséhez.

Jelnyelv alapjai (alapfokú program) / PK27/2017

2017. október 15. 

A szakmai továbbképzés célja alapfokú jelnyelvi kompetenciák kialakítása, valamint a társadalmi érzékenyítés előmozdítása.

Egyre hangsúlyosabb lesz a dolgozói kompetencia

2017. szeptember 28. 

A következő időszakban már nem a vállalkozások munkaerő-problémái vagy a technológiai fejlesztésekkel kapcsolatos kérdések, hanem egyre inkább a dolgozók, a humán erőforrás képzése kerül a középpontba - nyilatkozta Essősy Zsombor, a MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt vezérigazgatója a Magyar Idők mai lapszámában. A cégen belüli kommunikáció, a hosszú távú, széles körű tudás elsajátítása jelenti ma [...]

Módosult Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című felhívás

2017. szeptember 8. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás, az alábbiak szerint:

Módosult A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban című (VEKOP-8.5.4-17 kódszámú) felhívás

2017. augusztus 9. 

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban” című (VEKOP-8.5.4-17 kódszámú) felhívás.

Ingyenes (Miskolc) Kulturális emberi erőforrás szakmenedzser vizsgafelkészítő / PK11/2017 - Miskolc

2017. július 23. 

A szakmai továbbképzés célja emberi erőforrás ismeretek továbbadása és a területhez kapcsolódó vezetői kompetenciák kialakítása. A közművelődés területén dolgozó szakemberek speciális vezetői készségeinek kialakítása, annak érdekében, hogy az adott közművelődési intézményhez kapcsolódó emberi erőforrás optimális mértékben legyen kihasználva. A továbbképzés lehetőséget nyújt a kultúraszervezés új eszközeinek és módszereinek megismerésére, gyakorlati feladatainak elmélyítésére. A kulturális emberi erőforrás szakmenedzser továbbképzés kiemelt célja a menedzser-szemlélet kialakítása.

Tájékoztató a Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében című felhívásról

2017. július 21. 

Tájékoztatjuk a tisztelt támogatást igénylőket, hogy a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében” című (EFOP-3.2.5-17 kódszámú) felhívás második értékelési szakaszát követő benyújtási lehetőség felfüggesztése érvényben marad és a harmadik benyújtási szakasz 2017. július 22-től nem kerül megnyitásra.

Módosult az Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetenciafejlesztő program KKV-knak című felhívás Monitoring Tájékoztatója

2017. július 7. 

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetenciafejlesztő program KKV-knak” című (GINOP-3.2.1-15 kódszámú) felhíváshoz tartozó Monitoring tájékoztató, a 2014-2020 közötti programozási időszakban támogatott projektek fenntartási időszakában felmerülő kötelezettségeire vonatkozóan, a felhívás módosításainak megfelelően.

Főállású Angyal

2017. június 29. 

A program célja, hogy Felszámolja a digitális analfabetizmust a hátrányos helyzetű gyerekek körében és hozzásegítse őket ahhoz, hogy megfelelve a 21. kihívásainak versenyképes digitális tudásuk legyen. Annak elősegítése, hogy a digitális kompetencia fejlesztése része legyen a hátrányos helyzetű iskolák programjának, így összemérhető tudásszintű gyermekek lépjenek a munkaerőpiacra.

Módosult a Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében című felhívás

2017. június 9. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatás igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében” című (EFOP-3.2.5-17 kódszámú) felhívás, az alábbiak szerint:

Művészetterapeuta pályázat

2017. május 15. 

Az Art Misszió Nemzetközi Művészeti és Hagyományőrző Kiemelkedően Közhasznú Alapítvány 2003-ban alakult, művészetterapeuta szakképzéseket évek óta sikerrel indítunk.

A művészetterápia lehetőséget ad arra, hogy a páciens megtapasztalhassa saját kreatív erejét és azt személyiségfejlődésének szolgálatába állíthassa, megtanulhassa megérteni, elfogadni önmagát, feloldva félelmeit, szorongásait. A művészetterápia segítségével a személyiség harmonikus kibontakozására, a személyiségzavarok okainak feltárására és a konkrét probléma feldolgozására nyílik lehetőség. Képzési programunk kialakításakor arra összpontosítottunk, hogy hallgatóink a sikeres vizsgát követően olyan kompetenciákkal rendelkezzenek, amelyekkel sikeresen végezhetnek munkát művészetterapeuta asszisztens, illetve művészetterapeuta munkakörben.

A képzés célja, hogy a már meglévő szakképzettséggel rendelkezők megfelelő elméleti és gyakorlati alapozást követően a gyakorlati készségek szintjén elsajátítsák az egyes művészetterápiás lehetőségeket. A képzés célja továbbá, hogy a végzett hallgatók alkalmasak legyenek kellő gyakorlati készségek birtokában a mentális prevenció, terápia és rehabilitáció területein egy gyógyító team tagjaként (orvos, pszichológus szupervíziója mellett) önállóan dolgozni.

Művészetterapeuta szakképzés program moduljai
I. Modul
Egészségügyi ismeretek:
egészségügyi alapismeretek, pszichológia, pszichiátria, stb.
II. Modul
Művészetterapeuta szakképzés:
Kontaktóra száma: 190 (elméleti órák száma 90 óra, gyakorlati specializációs órák száma 100 óra; tartalmazza az egészségügyi alapismeretek óraszámát)

Az érdeklődők last minute akciónk keretében művészetterapeuta képzés részvételére pályázhatnak 40% kedvezménnyel.

Az első turnusra június 10-ig van lehetőség pályázni.

Az órák tervezett időpontja: péntek délután, valamint szombat egész nap. A gyakorlatok teljesítésére négyfős csoportokban, hét közben lesz majd lehetőség.

Pályázati díjat nem számítunk fel.

További információk, jelentkezés az alábbi e-mail címen, vagy telefonszámon: artmission@artmissionsite.com; +36 42/400-782
Art Misszió Alapítvány
Nyíregyháza, Hősök tere 6. 1/1

Játék, játékos módszetani elemek a környezetismeret, természetismeret, földrajz tanításban

2017. május 7. 

A továbbképzés célja, hogy a pedagógus új szemléletmóddal, módszertani eszközzel gazdagodjon; a tanultakat beépítse / beépíthesse saját módszertani eszközkészletébe, s ezáltal gazdagodjanak pedagógiai kompetenciái.

Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése / EFOP-3.2.13-17

2017. április 2. 

A pályaorientáció támogatása a köznevelésben

Pályázat idegen nyelvi készségek fejlesztésére

2017. március 30. 

A pályázat keretében szakképzési centrumok a felnőtt lakosság idegennyelvi kompetenciáinak fejlesztése érdekében támogatásra pályázhatnak. A pályázat keretösszege: 10,28 milliárd Ft.

Módosult a Digitális kompetencia fejlesztése című felhívás

2017. március 29. 

Ezúton értesítjük a tisztelt támogatást igénylőket, hogy módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Digitális kompetencia fejlesztése” című (EFOP-3.2.4-16 kódszámú) felhívás az alábbiak szerint:

Pályázat a pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztésére a köznevelésben

2017. március 28. 

A pályázat keretében köznevelési intézményfenntartók a pályaorientációs és tanácsadási tevékenységek 45-190 millió forintos támogatására pályázhatnak.

Matematikai, a természettudományos és a digitális kompetenciák erősítését szolgáló hazai és határon túli tehetségsegítő programok támogatása / NTP-MTTD-17

2017. március 19. 

A pályázat célja A hazai és határon túli köznevelésben tanuló tehetséges fiatalok matematikai, természettudományos, digitális kompetenciáinak erősítését segítő, általános felfedezési tapasztalatokat nyújtó komplex tehetséggondozó programok megvalósításának támogatása.

Beadható a kérelem a munkaerőpiaci kompetenciák fejlesztésére

2017. január 18. 

Benyújtható szerdától a támogatási kérelem a Munkaerőpiaci kompetenciák fejlesztése a konvergenciarégiókban című 2,5 milliárdos keretösszegű pályázati felhívásra - mondta Rákossy Balázs, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) európai uniós források felhasználásáért felelős államtitkára az MTI-nek.

A digitális eszközök hatékonyabbá teszik az oktatást

2016. november 22. 

A digitális eszközök hatékonyabbá, eredményesebbé teszik az oktatást, a digitális kompetenciafejlesztési pályázat keretében éppen arról győződhetnek majd meg a tanárok, hogy ezek az eszközök megkönnyítik a dolgukat - mondta a digitális oktatás tartalomfejlesztéséért felelős kormánybiztos az M1 aktuális csatorna keddi műsorában.

Civil szervezetek humánerőforrás fejlesztése

2016. augusztus 25. 

Magyarországon a civil szervezetek célirányos tevékenysége hozzátartozik a társadalmi folyamatok működéséhez. A projekt célja a civil szervezetek HR stratégiájának fejlesztése, hatékonyabb humánerőforrás gazdálkodás elérése a nonprofit szektorban. Fontosnak tartjuk, hogy a civil szervezetek képviselői megértsék, hogy az emberi erőforrást, mint tőkét tekintsék, tudatosítsák, hogy a munkatársak a szervezet alapjait fejlesztik tudásukkal, kompetenciáikkal, ezért a szervezet sikeres küldetésének megvalósításához elengedhetetlen a munkatársak megfelelő és célirányos menedzselése, etikus munkaerő-piaci viszonyok kialakítása. A humánerőforrás témájának átgondolása minden nonprofit szervezet számára ajánlott!

Pályázat filmszakmai képzések támogatására I.

2016. június 26. 

A pályázat célja a filmipar szakemberigényének kielégítését célzó, a filmalkotás előállítása során felhasználható speciális szakismeret, kompetencia megszerzésének vagy fejlesztésének támogatása, annak érdekében, hogy magas színvonalú mozgóképszakmai képzés révén a Filmalap tényleges szakmai ismeretekkel, hazai és nemzetközi viszonylatban is értékes jártassággal, számottevő elméleti és gyakorlati tapasztalattal bíró emberi erőforrást biztosítson a hazai filmipar számára. A képzéseket sikeresen teljesítők számára a Filmalap tanúsítványt állít ki.

EU jogi alapismeretek (pályázatíróknak és külföldön munkavállalóknak) / TSZ 11/2016

2016. május 17. 

A program további kiemelt célja, hogy hallgatói a kompetenciafejlesztés végeztével olyan EU-s ismeretekre tegyenek szert, amelyek birtokában könnyebben megérthetővé válik az Unió működése és annak általános jogrendje. A szakmai nap lehetőséget nyújt az EU belső működésének megismerésére is - különös tekintettel a pályázatok világára.

Nemzeti Tehetség Program - A matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben /NTP- MTTD-16

2016. április 5. 

A kiíró a Nemzeti Tehetség Program végrehajtásának 2015-2016. évi cselekvési programja alapján nyílt pályázatot hirdet a matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben támogatására.

A matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben /NTP- MTTD-16

2016. április 5. 

A kiíró a Nemzeti Tehetség Program végrehajtásának 2015-2016. évi cselekvési programja alapján nyílt pályázatot hirdet a matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben támogatására.

Iskolai, óvodai partnerségek - rugalmasabb feltételek, egyszerűbb pályázás, jelentősen bővülő pályázati forrás -

2017. december 18. 

Fő célja, hogy erősítse az európai dimenziót az óvodákban és az iskolákban, illetve hogy 21. századi készségekkel és kompetenciákkal ruházza fel a köznevelési intézményeket. Az Iskolai, óvodai partnerségek kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy: - megismerjék külföldi köznevelési intézmények napi működését, hogyan tanítanak és foglalkoznak a gyerekekkel, - ötleteket, jó gyakorlatokat és módszereket osszanak meg egymással, melyeket aztán akár otthon is használnak, - tovább fejlesszék már meglévő jó gyakorlataikat, kipróbálják őket új környezetben - a gyermekek, a pedagógusok és az intézmények nemzetközi kapcsolatokra tegyenek szert, melyekből hosszú távon profitálhatnak, - gyakorolják idegen-nyelv tudásukat, vagy új nyelvvel ismerkedjenek meg, - különösen a gyerekek, de akár a tanárok alapkészségeit, kompetenciáit fejlesszék, - projektszerű tevékenységeket valósítsanak meg, - diákok és munkatársak külföldi partnereikhez utazzanak.

Campus Mundi - külföldi szakmai gyakorlat

2017. november 27. 

A pályázat célja, hogy a hallgató a külföldi fogadó intézménynél teljesített szakmai gyakorlata alatt tanulmányaihoz szorosan kötődő szakmai tapasztalatokat, kompetenciákat és készségeket szerezzen, melyek hazatérését követően a magyar munkaerőpiacon való elhelyezkedésben előnyt biztosítanak. Mester- és doktori képzés esetén kutatási tevékenység is támogatható, amennyiben ez a tanulmányi követelményekhez szorosan kapcsolódik.

Abacusan VándoRobot Pogram

2017. november 21. 

A pályázatban meghirdetett Abacusan VándoRobot Program célja, hogy a sikeres pályázatú iskolák Programban résztvevő tanulóinak a digitális kompetenciái, programozási ismeretei gazdagodjanak, fejlődjön algoritmikus gondolkodásuk, alkotó készségük és képességük, továbbá szociális kompetenciáik - pl. együttműködés, csapatmunka.

Pályázat civil szervezeteknek, szolgáltatásaik vállalkozások részére történő bemutatására szervezett rendezvényen való részvételre

2017. október 18. 

Szolgáltatásokat nyújtó civil szervezetek pályázhatnak a szolgáltatásaik bemutatása és értékesítése céljából szervezett rendezvényen való részvételre, ahol vállalkozásoknak mutatkozhatnak be. Témák: a társadalom ismereteinek, kompetenciáinak fejlesztése (pl. gazdasági, pénzügyi ismeretek, digitális kompetencia, a tanulás tanulása); befogadó munkahely programok: hátrányos helyzetűek és megváltozott munkaképességűek foglalkoztatását elősegítő programok; családbarát munkahely kialakítása, magánélet és a munkahelyi feladatok összehangolása; egészségmegőrzés, egészség-fejlesztés, egészséges életmódra nevelés; energiahatékonyság; fogyatékos személyek integrációja; gyermekeket célzó programok; hátrányos helyzetűek és romák felzárkóztatása, esélyegyenlősége; környezetvédelem, zöld munkahely programok; mélyszegénység, éhezés megszüntetése; munkahelyi esélyegyenlőség megteremtése; egyéb társadalmi és/vagy környezeti fenntarthatóságot szolgáló programok.

Játék, játékos módszertani elemek a környezetismeret, természetismeret, földrajz tanításában

2017. október 14. 

A továbbképzés célja, hogy a pedagógus új szemléletmóddal, módszertani eszközzel gazdagodjon; a tanultakat beépítse/beépíthesse saját módszertani eszközkészletébe, s ezáltal gazdagodjanak pedagógiai kompetenciái.

Módosult az Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetencia-fejlesztő program KKV-knak című felhívás

2017. szeptember 19. 

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetencia-fejlesztő program KKV-knak” című (GINOP-3.2.1-15 kódszámú) felhívás az alábbiak szerint:

Módosult A közösségi előírásnak megfelelő értékelések megvalósítása, valamint az eredményes és hatékony végrehajtáshoz szükséges kompetencia biztosítása című felhívás

2017. augusztus 22. 

A Széchenyi 2020 keretében megjelent „A közösségi előírásnak megfelelő értékelések megvalósítása, valamint az eredményes és hatékony végrehajtáshoz szükséges kompetencia biztosítása” című (KÖFOP-3.3.1-16 kódszámú) felhívás módosult az alábbiak szerint.

Ingyenes (Nyíregyháza) Kulturális emberi erőforrás szakmenedzser vizsgafelkészítő / PK11/2017

2017. július 23. 

A szakmai továbbképzés célja emberi erőforrás ismeretek továbbadása és a területhez kapcsolódó vezetői kompetenciák kialakítása. A közművelődés területén dolgozó szakemberek speciális vezetői készségeinek kialakítása, annak érdekében, hogy az adott közművelődési intézményhez kapcsolódó emberi erőforrás optimális mértékben legyen kihasználva. A továbbképzés lehetőséget nyújt a kultúraszervezés új eszközeinek és módszereinek megismerésére, gyakorlati feladatainak elmélyítésére. A kulturális emberi erőforrás szakmenedzser továbbképzés kiemelt célja a menedzser-szemlélet kialakítása

Ingyenes (Győr) Kulturális emberi erőforrás szakmenedzser vizsgafelkészítő / PK11/2017

2017. július 23. 

A szakmai továbbképzés célja emberi erőforrás ismeretek továbbadása és a területhez kapcsolódó vezetői kompetenciák kialakítása. A közművelődés területén dolgozó szakemberek speciális vezetői készségeinek kialakítása, annak érdekében, hogy az adott közművelődési intézményhez kapcsolódó emberi erőforrás optimális mértékben legyen kihasználva. A továbbképzés lehetőséget nyújt a kultúraszervezés új eszközeinek és módszereinek megismerésére, gyakorlati feladatainak elmélyítésére. A kulturális emberi erőforrás szakmenedzser továbbképzés kiemelt célja a menedzser-szemlélet kialakítása.

Módosult A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése című kiemelt felhívás

2017. július 11. 

A Széchenyi 2020 keretében megjelent „A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése” című KÖFOP-2.1.1-VEKOP-2015 kódszámú kiemelt felhívás módosult az alábbiak szerint.

Megjelent a VEKOP-8.5.4-17 A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban kitöltő programja

2017. június 30. 

Elérhető a honlapon a Széchenyi 2020 keretében megjelent VEKOP-8.5.4-17 A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban kitöltő programja.

Módosul az Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetencia-fejlesztő program KKV-knak című felhívás

2017. június 21. 

Módosul a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Infokommunikációs motivációs, szemléletformáló és kompetencia-fejlesztő program KKV-knak” című (GINOP-3.2.1-15 kódszámú) felhívás.

Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című felhívás felfüggesztése

2017. június 7. 

A beérkezett támogatási kérelmek számára és a rendelkezésre álló kötelezettségvállalási keret valószínűsíthető kimerülésére tekintettel 2017. június 8-tól a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás felfüggesztésre kerül.

A népmese anyanyelvi kompetenciafejlesztő szerepének erősítése az informális és non-formális tanulásban című felhívás felfüggesztése

2017. május 10. 

A beérkezett támogatási kérelmek számára és a rendelkezésre álló kötelezettségvállalási keret valószínűsíthető kimerülésére tekintettel 2017. május 19-től a Széchenyi 2020 keretében megjelent „A népmese anyanyelvi kompetenciafejlesztő szerepének erősítése az informális és non-formális tanulásban” című (EFOP-3.3.4-17 kódszámú) felhívás felfüggesztésre kerül.

Módosult a Részvétel az OECD Felnőttek Képesség- és Kompetenciamérése programjában című felhívás Monitoring Tájékoztatója

2017. április 3. 

Módosult a Széchenyi 2020 keretében megjelent „Részvétel az OECD Felnőttek Képesség- és Kompetenciamérése programjában” című (GINOP-6.2.1-VEKOP/15 kódszámú) felhíváshoz tartozó Monitoring Tájékoztató, a 2014-2020 közötti programozási időszakban támogatott projektek fenntartási időszakában felmerülő kötelezettségeire vonatkozóan, a felhívás módosításainak megfelelően.

Megjelent Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése című felhívás

2017. március 30. 

A Széchenyi 2020 keretében megjelent „Az alap- és középfokú iskolák pályaorientációs tevékenységét, kiemelten az MTMI készségeket és kompetenciákat támogató pályaorientációs szakmai módszertan átfogó megalapozása és fejlesztése” című (EFOP-3.2.13-17 kódszámú) felhívás.

Pályázat a hátrányos helyzetű felnőttek digitális kompetenciájának fejlesztésének megvalósítására

2017. március 30. 

A pályázat keretében a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal és a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség, valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium konzorciuma a lakosság digitális kompetenciájának fejlesztése érdekében 800 millió forintos támogatásra pályázhat.

Megjelent A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban című felhívás

2017. március 28. 

A Széchenyi 2020 keretében megjelent „A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban” című (VEKOP-8.5.4-17 kódszámú) felhívás.

NépmesePontok létrehozására írt ki pályázatot a kormány

2017. március 22. 

A magyar népmesekincs továbbadását és a gyerekek kompetenciafejlesztését szolgáló NépmesePontok létrehozására írt ki pályázatot a kormány csaknem 1,2 milliárd forint értékben.

A népmese anyanyelvi kompetenciafejlesztő szerepének erősítése az informális és non-formális tanulásban - A mesei gondolkodás, nevelés tudatosítása és népszerűsítése és a kapcsolódó kompetenciafejlesztés megvalósítására / EFOP-3.3.4-17

2017. február 14. 

A mesei gondolkodás, nevelés tudatosítása és népszerűsítése és a kapcsolódó kompetenciafejlesztés megvalósítása.

PlakátON

2016. december 4. 

A 2017-es évtől a témahét részeként vállalkozói kompetenciafejlesztő-gazdálkodási témával bővül a Pénz7. A fiataloknak, a fiatalok nyelvén szeretnénk elmondani, hogy miért is jó csatlakozni a programhoz, ezért plakáttervezési pályázatot hirdetünk.

Smart City Micro Solutions pályázat 2016

2016. augusztus 26. 

A kiíró mint a szakmában elismert technológiai kompetenciaközpont kifejezetten fontosnak tartja támogatni a hazai innovációt legyen szó akár az okos városok, okos szolgáltatásokról, vagy az elektromos rendszerekről, fejlesztéséről. A pályázat célja a magyarországi kis- és középvállalkozások, egyéni vállalkozók, főiskolai és egyetemi hallgatók innovációs hajlamának ösztönzése és erősítése, valamint a városok minőségi fejlesztése és támogatása a mikromegoldásokon keresztül a fenntarthatóság és gazdasági megvalósíthatóság jegyében.

Kulturális intézmények a köznevelés eredményességéért / EFOP-3.3.2-16

2016. augusztus 20. 

A konstrukció célja, hogy támogassa a nevelési-oktatási intézmények tanulóinak és az óvodás gyermekek óvodai foglalkozáson kívüli kompetenciafejlesztését, ismeret- és tudásgyarapítását, az olyan nem formális és informális tanulási alkalmakkal, melyeket kulturális intézmények valósítanak meg számukra. A kulturális intézmények által megvalósított, a formális oktatást támogató és kiegészítő kulturális nevelés jelentős szerepet játszik a gyermekek személyiségfejlődésében és képességeik kibontakoztatásában, innovatív gondolkodásmódjuk kialakításában: felszínre hozzák a gyermekekben rejlő kreativitást, növelik önbizalmukat, kapcsolatteremtő, önkifejező, problémamegoldó és konfliktuskezelő képességüket, aktivitásukat és erősítik motiváltságukat. Emellett a konstrukció hozzá kíván járulni a területi egyenlőtlenségek és a szociokulturális hátrányok csökkentéséhez, valamint további átfogó cél a kulturális intézmények által nyújtott kínálat bővítése, az alapellátás fejlesztése a nevelési-oktatási intézmények igényei szerint.

Vágj bele - Keressük az LBL következő tervezőjét

2016. június 1. 

Vágj bele – Keressük az LBL következő tervezőjét!

A pályázat kiírója
Az LBL és a Lucia Divatakadémia

A pályázat célja
A pályázat azzal a céllal kerül meghirdetésre, hogy megtaláljuk azt a tehetséges és elhivatott fiatal magyar divattervezőt, aki - az eddigi éveknek megfelelően- az LBL márka tervezője lesz a 2017 SS és AW szezonban.

A Luan by Lucia Divatház számára rendkívül fontos a pályakezdő divatipari utánpótlás oktatása és segítése. Hazánkban egyedülállóan rendelkezik olyan almárkával, melynek legfőbb célja, hogy kiemelkedő tehetségű divattervezőket támogasson sikeres pályafutásuk megalapozásában.

A pályázat témája

Hagyj nyomot!

A VanesszaV SS16 kollekció inspirációja nyomán olyan pályamunkákat várunk, melyeket a nyomok és foltok ihlettek. Használd a képzelőerőd, vedd elő a legjobb tudásod és mutasd meg, hogy mi jut eszedbe a nyomokról. A képzeletednek nem szabunk határt, a lényeg, hogy az alkotás kreatívan és egyértelműen reflektáljon a pályázat témájára.

Inspirálódj Pinterest boardunkon: https://hu.pinterest.com/lblofficial/hagyj-nyomot/

Jelentkezés feltétele
• Divat- és/vagy textiltervező szakon szerzett BA diploma vagy utolsó éves hallgató
• Magabiztos modellezési, szabászati és varrási ismeretek
• Angol nyelvtudás

Értékelési szempontok
A nyertes pályamunkát egy ötfős szakmai zsűri és az LBL csapata választják ki.

• A kiválasztott inspirációs forrás vagy források felhasználásának módja
• Megközelítés módja
• A tervező személyes kompetenciái

Kategóriák
A pályázó saját kompetenciáinak megfelelően két kategóriában indulhat:

1. Az LBL következő ruhatervezője
2. Az LBL következő kiegészítő tervezője

Pályázni az 1. esetben egy kész kreáció fényképével, vagy egy megvalósításra váró ruha divatrajzával lehet (egy ruha/öltözék tartalmazhat több ruhadarabot). A pályázati anyag mellé a pályázónak csatolnia kell egy, az inspirációs forrásról készített moodboardot.

Pályázni a 2. esetben egy kész kreáció fényképével, vagy egy megvalósításra váró kiegészítő (cipő táska, ékszer) rajzával és terveivel lehet. A pályázati anyag mellé a pályázónak csatolnia kell egy, az inspirációs forrásról készített moodboardot.

A pályázatra női ruha vagy kiegészítő kreációkkal lehet pályázni.
A hibásan kitöltött vagy hiányos jelentkezési lap nem minősül sikeres jelentkezésnek.

Díjazás
A pályázatok leadása után a kiválasztott 8 pályamű tulajdonosa lehetőséget kap arra, hogy júliusban a Divatház nyílt napján az LBL aktuális tervezőjének kollekciója mellett megmutassa alkotását a szakma és a közönség számára.
A pályázók közül a szakmai zsűri és az LBL csapata által kiválasztott fiatal tervező és/vagy kiegészítő tervező lehet az LBL következő szezonjának tervezője.
A többi résztvevő 3 napos Divatkarrier-tanácsadásra szóló vouchert kap a Lucia Divatakadémia jóvoltából.
A nyertes pályamű a Divatház nyílt napján kerül megrendezésre.
Röviden az LBL-ről
Az LBL fiatal márka a Luan by Lucia második vonalaként jött létre, mely saját forrásokból ad teret kreatív és innovatív divattervezőknek, hogy két szezononként megálmodják és elkészítsék a kollekciójukat S. Hegyi Lucia szakmai csapata mentorálásával.
Az LBL azon magasan képzett fiatal, kulturális kreatív nők csoportját célozza meg, akik számára fontos az általuk választott márka társadalmi szerepvállalása, a magas minőség, a természetes alapanyagok felhasználása és emellett az egyedi stílust, a kifinomult eleganciát keresik a ruhákban.
A márka életében fontos szerepet tölt be a társadalmi felelősségvállalás: minden prémium darab eladásából származó bevétel 10%-ával egy adott civil szervezetet segít az LBL, valamint arculati anyagaikat is környezettudatos nyomdával készíttetik.

Amit az LBL tervezőjének kínálunk:
• 1 éves személyes ruhaipari szakmai továbbképzés a ruhakollekciók megalkotása során
• Két kollekció (2016 S/S, 2016 A/W) megtervezéséhez és megalkotásához szükséges szakmai támogatás
• Teljes infrastruktúránk használata
• A kollekciók gyártásához szükséges trendkiadványok, eszközök, kellékek, anyagok biztosítása
• Gyártásszervezővel való folyamatos együttműködés
• Részvétel a márkaépítéshez kapcsolódó marketingfolyamatokban és értékesítési folyamatokban
• Egy, a saját kollekció bemutatását szolgáló saját esemény
• Felkérések függvényében külsős eseményen való megjelenés:
- 2016 november Marie Claire Fashion Days LBL SS17
- 2017 október Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe LBL AW18
• LBL-hez kapcsolódó sajtómegjelenések a tervező nevével
• A tervező bemutatása honlapunkon
• A tervező bemutatása közösségi média felületeinken
• A Lucia Divatakadémia meghatározott kurzusain való ingyenes részvétel

Amit az LBL tervezőjétől elvárunk:
• A márka iránti elköteleződés (egyidejű saját márka építése esetén az összeférhetőséget figyelembe véve)
• Két LBL kollekció határidőre való megtervezése
• Moodboard, line-sheet, gyártmányrajzok elkészítése
• Aktív részvétel a mintakollekció szerkesztésében, modellezésében, szabásában és varrásában
• Kreatív háttértartalmak készítése közösségi média oldalakra
• A kollekciókhoz kapcsolódó kreatívok, arculati anyagok megtervezésében való részvétel
• Részvétel a megrendelt darabok elkészítésében
• A márkaépítéshez kapcsolódó marketingfolyamatokban és az értékesítési folyamatokban való közreműködés
• Aktív részvétel az LBL-hez kapcsolódó eseményeken és sajtómegjelenéseken
• Átlagosan heti 15-20 óra befektett idő - részben a divatház falain belül, részben pedig otthoni munkaként
• Alaposság és a határidők pontos betartása
• Megbízható, alázatos, szorgalmas és elhivatott hozzáállás

Határidő
2016. június. 24. éjfél. A kiválasztott pályamunkák tulajdonosait július 1-jén értesítjük e-mailben, és nyilvánosságra hozzuk a Lucia Divatakadémia Facebook oldalán!

Jelentkezés

lbl.vagjbele@gmail.com

További információ

http://www.luanbylucia.com/luan/palyazat
https://www.facebook.com/LBLofficial/

EU jogi alapismeretek / TSZ 11/2016

2016. május 17. 

A program további kiemelt célja, hogy hallgatói a kompetenciafejlesztés végeztével olyan EU-s ismeretekre tegyenek szert, amelyek birtokában könnyebben megérthetővé válik az Unió működése és annak általános jogrendje. A szakmai nap lehetőséget nyújt az EU belső működésének megismerésére is - különös tekintettel a pályázatok világára.

Nemzeti Tehetség Program - A matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben /NTP- MTTD-16

2016. április 5. 

A kiíró a Nemzeti Tehetség Program végrehajtásának 2015-2016. évi cselekvési programja alapján nyílt pályázatot hirdet a matematikai, a természettudományos, a technikai, digitális, valamint a szakmatanuláshoz szükséges kompetenciák erősítése a köznevelési intézményekben támogatására.

Campus Mundi ösztöndíj külföldi szakmai gyakorlathoz

2016. február 23. 

A pályázat célja, hogy a hallgató a külföldi cégnél, fogadó szervezetnél teljesített szakmai gyakorlata alatt tanulmányaihoz szorosan kötődő szakmai tapasztalatokat, kompetenciákat és készségeket szerezzen, melyek hazatérését követően a magyar munkaerőpiacon való elhelyezkedésben előnyt biztosítanak.


Ajánljuk még ...

Hibát talált oldalainkon? Segítsen a javításában! Mondja el nekünk!



Hiányol valamit oldalainkról? Javasoljon új funkciókat!



Észrevétele van? Küldje el!