Magyarország turisztikai országmárkájának logó és szlogen tervezése pályázat, pályázatok, pályázati hírek, forrásfigyelés

Magyarország turisztikai országmárkájának logó és szlogen tervezése

2018. május 30. 

A pályázat célja Magyarország turisztikai márkájának logó (forma, szín, betűtípus) és szlogenjének kidolgozása. Cél, hogy a logó formai megjelenése (embléma) önmagában és Magyarország felirattal együtt is használható (felismerhető, megkülönböztethető) legyen. További cél a létrejövő Magyarország turisztikai országmárka egységes azonosítására szolgáló, annak márkaépítését megalapozó vizuális formavilág megtervezése. Elvárás a tartalmi és formai összhangra való törekvés; a vizuális arculatjegyek által történő egyértelmű megkülönböztethetőség és nemzetközi beazonosíthatóság megtalálása. További kihívás, hogy a logó és szlogen inspirációként, kiindulópontként szolgáljon a brandbook elkészítéséhez is. tovább » 

« A nők és a férfiak egyenlő részvétele nyilvános fórumokon, vezető pozíciókban a politikában és a vállalati szektorban; az állami hatóságok és a civil társadalom támogatása az Élet-munka egyensúly kapcsán prioritásban / REC-RGEN-WWLB-AG-2018 Átírták az 52 milliárdos megújuló energiás EU-pályázatot, szünetel a beadás »



Ajánljuk még ...



Legfrissebbek ugyaninnen

Hibát talált oldalainkon? Segítsen a javításában! Mondja el nekünk!



Hiányol valamit oldalainkról? Javasoljon új funkciókat!



Észrevétele van? Küldje el!